2017/06/21

NARESZCIE

 Hejka! Jak się czujecie z myślą, że zbliżają się wakacje? Przyznam się szczerze, że do mnie to w ogóle nie dociera. Niby się czeka tyle na tą przerwę, a im bliżej tym bardziej się tego nie czuje. Przynajmniej ja tak mam przez ostatnie lata. Stwierdzam, że mogłabym jeszcze trochę pochodzić do szkoły wykluczając oczywiście jakiekolwiek kartkówki i sprawdziany haha. Chociaż z drugiej strony jestem zmęczona. Przede wszystkim brakuje mi snu.






 Tak jak już się domyśleliście jednym z moich tegorocznych planów jest w końcu się wyspać! Może chociaż uda mi się to na początku, bo potem to już różnie bywa. Oprócz tego szykują mi się trzy pewne wyjazdy, także jest to duży progres, ponieważ wakacje zazwyczaj spędzam w domu albo lecę na spontanie. Kolejnym punktem jest angażowanie się w wolontariat. Wspominam to naprawdę świetnie. Udało mi się przełamać sporo moich barier i mam nadzieję, że dzięki nabytemu doświadczeniu w tym roku będzie szło mi jeszcze lepiej. Praca z dziećmi, z innymi ludzmi, poznawanie nowych języków i kultur to coś co sprawia mi dużo radości i wypełnia optymizmem. Zastanawiam się czy nie napisać oddzielnego posta o tej akcji, dajcie znać co o tym sądzicie.



 Oczywiście mam zamiar nadrobić zaległości na blogu i w pełni oddać się moim pasjom. Na pewno wrócę do czytania, oglądania seriali oraz filmów. Znajdę też więcej czasu dla bliskich, bo niektóre relacje zaginęły gdzieś wśród obowiązków szkolnych. W każdym razie o tym, a zwłaszcza o wyjazdach, będę informować na bieżąco. Cieszę się, że oceny są już wystawione, z niektórych udało mi się wyciągnąć, z niektórymi nie miałam tyle szczęścia. Jestem jednak dumna, że udało mi się to wszystko udzwignąć. Mimo, że nie był to łatwy rok to był to dobry rok. Naprawdę muszę przyznać, że jestem zadowolona ze swojego życia w tym momencie i usatysfakcjonowana tym jak z dnia na dzień zmieniam się na lepsze. Teraz zostało jeszcze jutro, zakończenie roku, egzamin z angielskiego i no, nareszcie! Udanych wakacji!


koszulka-Medicine
spódniczka-Sammydress
choker-Zaful

14 komentarzy:

  1. Też mam w planach się wsypać,i nie zmarnować tych wakacji leżąc i nic nie robiąc ;/
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne futerko i choker! :)
    Oj tak, nadrobienie zaległości w spaniu to priorytet. :D
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie super futro! Będzie świetne na chłodne dni.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia na egzaminie.
    Myślę, że taki post by mnie zaciekawił więc byś mogła go napisać. :D Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam kilka planów na wakacje ^^ Oby Twoje były udane i zapewniły Ci wiele pięknych wspomnień! Pokonywanie barier jest cudowne i oby tak dalej.

    Pozdrawiam ~
    I zapraszam do mnie :)

    http://hitemjestzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj ja mam calkiem sporo do roboty w te wakacje, oby sie udalo! Zyczę Tobie miłego wypoczynku <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty piękna, zdj śliczne ale futerko wooow!


    http://natex-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz! Super zdjęcia !

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie czułam tych wakacji. Też planuję poświęcić wakacje aby rozwijać się w swoich pasjach.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zdjęcia!
    Chętnie przeczytałabym osobny wpis o wolontariacie.
    Ja na szczęście skończyłam szkołę rok temu i teraz męczę się na studiach, ale jest to chyba jednak przyjemniejsze :) Udanych wakacji!
    pozdrawiam
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczna spódniczka! Widać tylko jej kawałek, ale ten kolor strasznie mi się spodobał. Ogólnie cudowne zdjęcia. Obyś się wyspała w te wakacje!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia !
    Ja tak samo z każdym rokiem przestaje czuć wakacje i również zamierzam w końcu odespać rok szkolny :)
    http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥