2017/07/23

DOMOWA LEMONIADA ARBUZOWA

Lato w pełni a wraz z nim dużo nowych smaków! (Zabrzmiałam jak początek jakiejś reklamy haha). Uwielbiam letnie owoce i między innymi za to kocham tę porę roku. Truskawki, maliny, borówki to coś, czego będzie mi brakować zimą. A że nie jestem człowiekiem jakimś nadzwyczaj monotonnym, to lubię czasem coś sobie odmienić. I tym oto sposobem wpadłam na pomysł przyrządzenia lemoniady arbuzowej. Smakuje dokładnie tak samo jak ta, którą piłam na festiwalu z tym, że możecie przygotować ją samodzielnie i na pewno zaoszczędzicie trochę pieniędzy. A Wy lubicie takie domowe lemoniady?

Składniki (250ml):
-2 plastry arbuza
-woda
-kilka kropel soku z cytryny
Opcjonalnie:
-listki mięty
-lód
Arbuza blendujemy aż do jednolitej konsystencji. Następnie przelewamy go do naczynia, dolewamy wodę oraz sok z cytryny. Podajemy z listkami świeżej mięty i kostkami lodu.



15 komentarzy:

  1. Wygląda pysznie :D

    Pozdrawiam,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaa, ale super "kubeczek" :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na coś orzeźwiającego :)
    Ładny masz ten kubeczek, przypomina mi żarówkę :D

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. narobiłaś mi smaka!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam :3 +świetna szklanka :D
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other, let me know by leaving a comment on my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam arbuza, więc na pewno sporządzę sobie taką lemoniadkę :)
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. akurat została mi polowa arbuza! nie kuś:p
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda przepysznie ;) uwielbiam wszelkiego rodzaju lemoniady ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam letnie owoce, ale ostatnio stawiam raczej na koktajl bananowy ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam arbuzy. Ta lemoniada musi być pyszna. :)
    ohmylifex

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥