2017/08/11

GREECE 1

Po dziesięciu dniach odpoczynku wróciłam! Szczerze powiem Wam, że śródziemnomorski klimat w pełni mi pasuje. Nie miałam żadnych dziwnych objawów wynikających ze zmiany środowiska, za to zajęło mi trochę czasu przystosowanie się do polskiego klimatu po powrocie do domu. Śmieszna historia, bo przez cały powrotny lot było błękitne niebo, a jakieś pół godziny przed lądowaniem pojawiły się ciemnie chmury- już wiedziałam, że to Polska ;) Chociaż ostatnio nie mam na co narzekać, bo pogoda przypomina tą w Grecji. Ale pogoda pogodą, najbardziej brakuje mi ciepłego morza, słomianych parasoli, pięknych widoczków i mrożonej frappe.

 Pamiętam jak po dobowej podróży, pierwszą rzeczą jaką zrobiłam było otworzenie balkonu. Zobaczyłam turkusowe morze, palmy, parasole oraz w oddali pływające żaglówki i motorówki. Takie widoki do tej pory mogłam podziwiać tylko w internecie albo na pocztówkach, jednak był to tylko przedsmak tego co widziałam pózniej. Chwilę potem pobiegłam po aparat i uwieczniłam ten raj na zdjęciu. W sumie mogę powiedzieć, że Grecja to taki mały raj. Przynajmniej dla mnie. Muszę przyznać, że pokochałam klimat tego kraju. To co bardzo mnie zdziwiło to to, że do toalet nie można wrzucać papieru toaletowego albo że w większości restauracjach do posiłku podają chleb i wodę. Albo sjesta jest obchodzona jeszcze bardziej niż we Włoszech. Na ulicach jest wtedy puściutko a sklepy są ponownie otwierane około godziny 18 do póznego wieczora.
Jak możecie się domyślać, zrobiłam sporo zdjęć dlatego podzieliłam je na dwie części. Poniższe zdjęcia przedstawiają miejscowość, w której mieszkałam-Tolo, Nafplio, teatr w Epidauros oraz dwie wysepki- Hydra i Spetses. Wydaje mi się, że nie ma co tutaj się rozwodzić, nie chcę Was zanudzić opisywaniem co takiego robiłam, więc zapraszam do oglądania. Mam nadzieję, że chociaż trochę przybliżę Wam ten grecki klimacik.



































21 komentarzy:

  1. Wow! Cudownie! Wybieram się do Grecji we wrześniu i mam nadzieję, że jeszcze wtedy będzie ciepło w Grecji. Już nie mogę się doczekać mojego urlopu!
    http://dobieramypodklady.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cudownie! Śliczne zdjęcia. Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia oraz fajny post!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, zachowały klimacik ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne fotki tez byłam w Grecji tylko że w Leptokarii i minęło właśnie 6 lat od wyjazdu
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grecja jest przepiękna, chciałabym kiedyś zwiedzić więcej miejscowości w tym kraju. Niektóre ze zdjęć, które wstawiłaś bardziej przypominają mi Chorwację. Może to kwestia podobnych widoków!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i widoki :D

    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widoki są prześliczne:) Ja niestety okazji w Grecji być nie miałam, ale mam nadzieję że kiedyś mi się uda ją odwiedzić:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia!
    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia <3

    http://wiktoriafiutak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe widoki <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ale widoki! Coś pięknego;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezuuu, nigdy tam nie byłam, ale już wiem, że bardzo chętnie bym pojechała. Super miejsce i z pięknymi widokami, aż chciałoby się pojechać, usiąść na plaży i po prostu podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Grecja.. Idealne widoki, które pięknie uwieczniłaś na zdjęciach!
    Strasznie ci zazdroszczę. Mam nadzieję, że kiedyś też się wybiorę :D
    http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia 💓 ja bym w Grecji się chyba rozpłynęła, bo dla mnie 27°C to już masakra 😂

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym to poczuć :)
    To zupełnie co innego :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. hi, ım a new follower on your blog from gfc ... ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są cudowne, ale mi się marzy taka podróż!
    Super, że miałaś okazję tyle zobaczyć i jeszcze dowiedzieć się ciekawych rzeczy:)

    Buziaki ☼
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥