2016/05/31

DIY SPRING/SUMMER ROOM DECOR

Dzisiaj przychodzę do Was z dekoracjami do pokoju! Nie wiecie jak bardzo się cieszę, że w końcu piszę tego posta. Głupio się przyznawać, ale tak na prawdę miał się on pojawić w marcu. Hmm jak to mówią, lepiej pózno niż wcale. Z racji tego, iż zbliża się lato postanowiłam wejść bardziej w klimaty boho i coachelli, dlatego nie dziwcie się, że dużo tu kolorów a większość rzeczy jest złota ;)
Pierwszym DIY jest złoty słoń. 
Potrzebujemy:
-figurki słonia
-złotej farby w sprayu 
Figurkę spryskujemy i czekamy aż wyschnie. 
Drugim pomysłem jest talerzyk na biżuterię.
Potrzebujemy:
-modeliny
-złotego pisaka lub złotego lakieru do paznokci
-bezbarwnego lakieru do paznokci

Z dowolnych kolorów formujemy "węże", 
następnie zwijamy je w jeden wałek, 
skręcamy, a potem formujemy kulkę. 
Całość rozwałkowujemy, nadajemy równy kształt za pomocą okrągłego naczynia i powstały placuszek 
opieramy na krawędziach szklanki lub miski.
 Pieczemy w piekarniku według przepisu 
podanego na opakowaniu modeliny. 
Po ostygnięciu krawędzie ozdabiamy 
złotym pisakiem, a żeby nadać 
talerzykowi połysk, 
malujemy go bezbarwnym lakierem 
do paznokci. Trochę skomplikowane, sama nie wiem co piszę haha, dlatego dla ułatwienia sprawy wstawiam obrazek.

Kolejnym pomysłem jest złoty pojemnik.
Potrzebujemy:
-słoiczka po jogurcie Amorres z Biedronki
-złotej farby w sprayu
Słoik spryskujemy farbą i czekamy aż wyschnie. Do takiego pojemniczka wkładacie co chcecie. Mogą to być kolorowe piórka, albo lakiery do paznokci.

Nieodłączny element mojego pokoju to kolorowe zdjęcia i obrazki. Do wykonania tego potrzebujemy:
-połowy kartki z bloku technicznego
-kredki bambino
-temperówki
-markera
Pyłek powstały z temperowania kredki rozcieramy na kartce. Następnie umieszczamy motywujący napis. Ja wybrałam enjoy summer, ponieważ kocham lato, wakacje i nie mogę się ich doczekać! Swój obrazek oprawiłam w ramkę, aby prezentował się jeszcze ładniej!
Chyba nie jest tak najgorzej. Sami zobaczcie ;) 

Jestem ciekawa jak Wy udekorowaliście swoje pokoje i czy to w ogóle robicie. Dajcie znać w komentarzach!

33 komentarze:

  1. Zdjęcia świetne!!! Osobiście uwielbiam robić DIY więc masz dodatkowe 10 punktów u mnie :D po za tym śliczny blog
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne DIY! Bardzo mi się podoba słonik :D

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobał mi się talerzyk na biżuterię, prezentuje się świetnie!
    Naprawdę ciekawe pomysły :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły. <3 Uwielbiam klimat boho. :)
    Pozdrawiam
    zone-of smile.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pomysły!

    Pozdrawiam :)

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O takim słoniu mówiła Mery, fajna ozdoba :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka fajnych inspiracji!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ten talerzyk jest super, ale z modeliny?! On się nie rozwala? :O
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam DIY! świetne:D
    pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam:)
    może obserwujemy?
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny diy :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne inspiracje :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje, u mnie też złota farba rządzi :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne! :)

    High Five!
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobaja mi sie te dekoracje! Masz talent <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się twoje pomysły :D
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę niesamowicie wyglądają te wszystkie pomysły! Słoń najprostszy i najlepszy :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam posty DIY! Kolorowe obrazki są zdecydowanie najlepsze *.*

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko wyglada bardzo ciekawie :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Super DIY, bardzo spodobał mi się talerzyk na biżuterię :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne diy mi najbardziej spodobał się złoty słoń, uwielbiam takie figurki x

    ilka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja swój pokój dekoruję po części w stylu indyjskim, reszta to mocno artystyczny nieład xD
    Bardzo fajne są te ozdoby, szczególnie słoń i talerzyk na biżuterię świetnie wyglądają!
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Naprawdę świetnie to wygląda *.* Bardzo fajne pomysły :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej spodobał mi się pierwszy pomysł i chyba w najbliższym czasie go wykorzystam.
    Pozdrawiam.

    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pomysły :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam DIY a Twoje są świetne!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  27. Łał świetne :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne diy! naprawdę świetne pomysły
    na ciekawe rzeczy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne pomysły, na pewno sama spróbuje coś takiego wykonać :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥