2016/05/10

SHEIN+KONKURS

Obecna pogoda przypomina mi o zbliżającym się lecie, więc postanowiłam zrobić krótki kolaż letnich ubrań od shein. Muszę wzbogacić swoją szafę o dodatkowe koszulki i szorty oraz coś, co uwielbiam najbardziej czyli kimona! Do wakacji nie dużo czasu także muszę się pospieszyć. Ostatnio nie chce mi się kupować nic stacjonarnie. Przestało mnie kręcić chodzenie po sklepach i przymierzanie nieograniczonej ilości ubrań. Stało się to dla mnie męczące, a więc lepszą opcją są dla mnie sklepy internetowe. Dodatkowo mamy tam o wiele większy wybór.


KONKURS!
W komentarzu podaj cenę minimum 5 rzeczy z poniższych, a w następnym poście wylosuję i polecę kilka blogów.

39 komentarzy:

  1. Wszystkie rzeczy śliczne, ale okulary chyba najbardziej mi się podobają ♥

    niebieskie szorty 64,92 zł
    czarne kimono 60,86 zł
    1 okulary 40,56zł
    5 koszulka 40,56 zł
    koszulka w paski 57,53 zł

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy wybrałaś :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy. Koszulki po kolei:
    1. 14,17$
    2. 8,99$
    3. 9,90$
    4. 15,30$
    5. 9,99$
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy powybierałaś. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy poklikałam :3

    okulary czarne 9.99$
    czarne kimono 14.99$
    szare szorty 16.99$
    biala bluzka 9,99$
    szara bluzka 15.30

    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. biała bluzka- 9,90
    różowo-biała-9,99
    kimono-14,90
    oksy- 9,99
    szorty-16,99

    Świetne rzeczy, owocnej współpracy! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy!
    bluzka w paski 14.17
    bluzka w banany 8.99
    koszulka alien 9.90
    koszulka z naszywkami 15.30
    koszulka różowo biała 9.99
    shorty 15.99
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też niedługo będę się musiała wziąć za zrobienie jakiś fajnych zakupów na wakacje. Bardzo podobają mi się koszulki oraz dresowe szorty, które pokazałaś! <3

    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga, który prowadzę z przyjaciółką!
    http://cou18tek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie rzeczy śliczne, ale najbardziej podoba mi się ten biały kardigan :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Shein ma takie śliczne rzeczy :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  11. Druga koszulka, w banany - US$ 8,99
    Trzecia koszulka - US$ 9,90
    Czwarta koszulka - US$ 21,30
    Czarne kimono - US$ 14,99
    Pierwsze czarne okrągłe okulary - US$ 9,99


    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd ja znam tego lenia gdy chodzi o przymierzanie ubrań..a później płacze ze nie mam w czym chodzic, logika kobiety :D
    Shorty - 15,99
    okulary pierwsze - 9,99$
    Kimono -14,99$
    Czwarta koszulka - 21,30$
    biała bluzka - 9,99
    pozdrawiam!
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa wishlista, okulary najlepsze!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam!
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog zapraszam do mnie wszystkich
    http://zakreconacalyczas.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm jedynie ta czarna i biała narzuta mi się podobają :) Takie delikatne i zwiewne, idealne na chłodniejsze wieczory latem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie rzeczy bardzo mi się spodobały ^^ Poklikałam!
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szorty są najlepsze !:)


    okulary czarne 9.99$
    czarne kimono 14.99$
    szare szorty 16.99$
    bluzka w paski 14.17$
    bluzka w banany 8.99$

    claudia-wojcik.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy mają w swoim asortymencie :) Poklikałam :)
    Okulary 1 : 9,99
    Okulary 2: 11,66
    Okulary 3 : 9,99
    Spodenki jeansowe krótkie: 15,99
    Koszulka z krótkimi, różowymi rękawami: 9,99
    Koszulka banany : 8,99
    Mój Blog - zerknij!

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszulka w bananki jest boska !

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Te T-shirty są boskie, a najlepszy jest z bananami :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne ubrania :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne rzeczy wybrałaś :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  24. Super!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się spodobały okulary, planuję kupić takie od dawna, tak jak i ten t-shirt z ufo. CHyba czas odwiedzić tą stronę :)

    Obserwuję, mam nadzieję na to samo, o ile oczywiście mój blog ci się podoba :)

    mvrcelia.blogspot.com (click) zapraszam, nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikane, wszystkie rzeczy mega mi się podobają, a w szczególności koszulki :)
    Zapraszam na najnowszy post, nowy rysunek http://hellokitycool-top-model.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikane :) Środkowe okulary są świetne :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne rzeczy! A kupowienie przez internet to moje uzależnienie pozdrawiam!
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta biało-różowa bluzeczka! Przepiękna <3 Pierwsze i ostatnie okulary też świetne :D
    Obserwacja za obserwacje? :p
    Daj znać u mnie w komentarzu! :D
    Zapraszam ;*
    http://winningsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Musiałabym zainwestować w jakieś ładne kimono, ostatnio zaczęły mi się bardzo podobać. :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też teraz uwielbiam kupować przez internet. Bardzo mi się podoba ta biała bluzka z różowymi rękawami i te drugie okulary.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne rzeczy! :)
    Okulary najbardziej mi się podobają.
    Poklikałam.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne rzeczy! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej chyba podoba mi sie koszulka z nadrukiem kosmity :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. poklikane! podobają mi się :*
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. poklikane! <3
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne rzeczy! Najbardziej urzekła mnie bluzeczka w banany, paski i czarne kimono! :)

    Bluzka w paski $14.17
    Koszulka banany $8.99
    Czarne kimono $14.99
    Czarne okulary $9.99
    Jasne szorty $15.99

    Pozdrawiam <3
    oliinekblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też ostatnio wolę zakupy internetowe :) Powodzenia we współpracy, poklikałam, cen nie podaję bo nie oczekuję polecenia;)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥