2016/05/01

ULUBIEŃCY KWIETNIA

Kwiecień dobiegł końca, a więc czas na ulubieńców! Dzisiaj mamy 1 maja także idealnie się wyrobiłam :)
Ten miesiąc był przede wszystkim bardzo stresujący. Miałam sporo nauki, pisałam testy gimnazjalne i śpiewałam na koncercie. Musiałam skupić się przede wszystkim na tym dlatego odłożyłam wszystkie inne sprawy na bok (w tym bloga). Do tego strasznie wolno mi mijał, wręcz nie mogłam się doczekać maja, i proszę wreszcie! Teraz byle do wakacji. Kto też tak bardzo jak ja na nie czeka?:)

Pierwszym ulubieńcem jest płyn micelarny z Garniera. Do tej pory używałam tego z Biedronki i był na prawdę spoko, ale czasem szczypały mnie po nim oczy. Po tym z Garniera nic mnie nie piecze i dokładnie zmywa makijaż, więc robi to co powinien robić. Do tego lekko matuje.
Najlepszy korektor jaki miałam. Znalazłam swój ideał haha. Super zakrywa niedoskonałości i drobne zaczerwienienia, trzyma się calutki dzień, a kosztuje grosze. Jedyne co mi nie pasuje to opakowanie, które nie jest zbyt trwałe.
Nie przepadam za kredkami do brwi, a nigdy nie mogłam znalezć koloru cienia który by mi pasował. Ten puder bardzo fajnie dopasowuje się do koloru brwi. Jest meeega wydajny, używam go ponad miesiąc a zużycie jest znikome. Tak jak go nałożę rano tak jest wieczorem, nic mi się nie rozmazuje, nie ściera, nie osypuje, itp. Myślę, że jest idealny dla osób które dopiero się uczą, bo naprawdę trudno zrobić sobie nim krzywdę.  Daje naturalny efekt który można stopniować. Mam odcień 104, wydaje mi się że jest to najbardziej uniwersalny z całej gamy kolorystycznej. Pędzelek natomiast jest mało precyzyjny. Na początku byłam z niego zadowolona, ale teraz potrzebuję czegoś lepszego.
Kiedy już myślałam że dla moich włosów nie ma ratunku, zupełnie przypadkiem zagłębiłam się w temat tych masek do włosów. Po pierwsze cena-za 1 litr maski płacimy około 15 zł. Ja za 250 ml zapłaciłam coś koło 6 w Hebe. Po drugie zapach-keratin mnie nie powaliła, ale latte pachnie może nie kawą, ale budyniem waniliowym, więc dla mnie super. No i po trzecie-działanie. Po tych dwóch włosy są na pewno miękkie, lekko dociążone i nawilżone oraz dobrze się rozczesują. Mimo tego pięknego zapachu latte, to keratin bardziej przypadła mi do gustu. Włosy przestały się po niej aż tak puszyć, stały się nieco cięższe i jakoś fajnie się układają. Na pewno nie jest to dla mnie wystarczający efekt, ale to i tak duży krok w przód. Moje włosy niestety żyją swoim życiem więc to i tak cud że coś na nie podziałało.
Ostatnia rzecz czyli puder od Maybelline. Według mnie jest o niebo lepszy niż Stay Matte. Na dłużej matuje i jest bardziej wydajny. Rimmel starczał mi na miesiąc, a tego używam już 3 i dopiero teraz widać denko. Skóra jest gładka i miła w dotyku czego nie miałam przy używaniu innych pudrów. Minus że nie ma odcienia transparentnego albo po prostu nie mogłam go znalezć.

I piosenki których najczęściej słuchałam:


Mój ulubiony serial w tym miesiącu to American Horror Story. Tak na prawdę jest to mój ulubiony serial odkąd go oglądam czyli od lutego haha. Zaczęłam oglądać czwarty sezon który średnio mi się spodobał i na razie znów oglądam pierwszy. Nie mam pojęcia który jest mój ulubiony. Pierwszy bardziej mnie wciągnął, ale drugi jest bardziej mroczny i ma lepszą fabułę. Trzeci natomiast był całkiem spoko, ale niczym specjalnie mnie nie zachwycił.
Uwielbiam Jessicę Lange która jest świetna w każdym sezonie. Moim faworytem jest również Evan Peters i oczywiście Taissa Farmiga. Nie będę Wam zdradzać fabuły, bo chyba każdy o nim słyszał. Poza tym co sezon to nowa historia także musiałabym się trochę rozpisać a nie widzę w tym głębszego sensu.

48 komentarzy:

  1. Golden Rose- najlepsze kosmetyki, a do tego mega tanie :)

    Zapraszam na KONKURS: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Z twojego opisu wynika, że są to o bardzo dobrej jakości kosmetyki :)
    Jestem ciekawa tego pudru do brwi :)
    Uwielbiam tą piosenkę Coldplay.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja :) Warto zakupić te produkty :* Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/ Miłej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki z Golden Rose są tanie i bardzo dobre, ja sama zakochana jestem w ich wszystkich produktach do ust i kupuje je jak tylko mam okazję. Szczególnie polecam ich płynne matowe pomadki

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Camouflage z catrice niezastąpiony! :)
    Zapraszam, http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Stressed Out" i "Hymn For The Weekend" to ostatnio moje ulubione piosenki. Serialu nie kojarzę, natomiast jeśli chodzi o kosmetyki to jestem zielona (taki wymierający typ 16-latki, która nie używa nawet tuszu do rzęs).
    Pozdrawiam,
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam ten płyn micelarny z Garniera i sprawdził się :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niemal wszystko co i ja lubię! Dosłownie! ;) Płyn od Garniera, kamuflaż z Catrice, maski do włosów i AHS - uwielbiam! Choć ja jestem zdanie, że jest tyle świetnych seriali, filmów, że nie oglądam nic dwa razy ( no prócz filmu Titanic ;>)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajni ulubieńcy :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolektor z Catrice planuję sobie kupić + w wersji płynnej pod oczy. Słyszałam wiele dobrego o nich ! A American Horror Story, również jest moim ulubieńcem, zakochałam się w 5 sezonie, tylko właśnie 4 jako nie przypadł mi do gustu i po obejrzeniu 2 pierwszych odcinków dałam sobie spokój :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam ten płyn micelarny z garniera :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam ten płyn micelarny ale zmieniłam go na mleczko i płyn micelarny od Torfe.
    Również kocham American Horror Story ;) Według mnie pierwszy i trzeci sezon jest najlepszy ! A jaki jest twój ulubiony sezon ?
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  13. "Stressed Out" to najlepsza piosenka <3 Jeśli nie słyszałaś to polecam Ci cover Bars And Melody.W sumie to brzmi prawie identycznie XD

    sunshine-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne produkty !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hymn for the Weekend
    Lana Del Rey
    Tak bardzo chcę ten korektor z Catrice, ale niestety mieszkam w UK i tu jest nie dostępny. Przy najbliższej okazji sobie go zakupie. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. przed chwila własnie na innym blogu czytałam o tym płynie do zmywania makijażu i jestem jeszcze bardzoiej zdecydowana haha
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa tego korektora :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się już rozwaliło opakowanie od catrice cream..to szkiełko, a raczej plastik ze środka wyleciało, ale też jest to mój ulubieniec!

    http://mvrcelia.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ''Stressed out'' to jedna z moich ulubionych piosenek <3
    Jest cudowna!
    Bardzo podoba mi się ten korektor :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Te maski są świetne! Z kallossa jedynie szampony mają słabe. Fajni ulubieńcy :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. osatnio kupiłam kamuflaż z catrice i naprawdę dobrze się sprawdza
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetni ci ulubieńcy :)

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ulubieńcy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawi ulubieńcy, ten płyn używałam, ale dużo testuję i teraz przerzuciłam się na inny ;)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Koocham kamuflaż z catrice! ♥ Świetni ulubieńcy :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie - buziaki!♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawi ulubiency i widać dobre marki :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsze trzy sezony ASH są cudowne, ale czwarty (Freakshow) mnie bardzo zawiódł.. Spodziewałam się czegoś odlotowego, przecież cyrk to niesamowite pole do popisu dla pomysłodawców, no ale niestety nie podołał moim wymaganiom. Hotel natomiast jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam odżywki z karlosa <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam maski z kallosa i ten korektor z catrice <3 Świetni ulubieńcy!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawi ulubieńcy! Stressed out jest świetna!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Włączyłam każdą piosenkę i każdą bardzo dobrze znam i uwielbiam :D Genialny post z ulubieńcami! Niby tylko zdjęcia kosmetyków,ale za to jakie dopracowane i przejrzyste. Dla mnie to niezmiernie ważne. Wierzę, że jasne zdjęcia to dobre zdjęcia! :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też używałam catrice camouflage
    ogółem fajny blog
    i zapraszam na mojego bloga
    http://mariola-marioola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham camouflage z Catrice! :)
    Moim ulubieńcem w kwietniu był serial Pretty Little Liars - kocham go!

    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem mega ciekawa tego pudru do brwi i chyba się na niego skuszę ;)
    Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja czeeekam na wakacje już odliczam :D
    Maski z kallosa są megaa :D
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba najbardziej zaciekawił mnie korektor i puder. Zobaczymy, czy mój portfel jest równie zaintrygowany.

    OdpowiedzUsuń
  37. Maski kallosa są naprawdę świetne! Sama używam już od dłuższego czasu i w moim domu nie może ich zabraknąć haha Fakt faktem, może nie czynią cudów i nie wiadomo czego ale na pewno wygładzają włosy i pomagają przy codziennym ogarnięciu ich, a przecież ich cena to jedyne 10-15zł :)
    Super ulubieńcy, co prawda kosmetyków nie używam ale o korektorze catrice wszędzie słyszę, że jest świetny :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. AHS jest mega, ale najbardziej utożsamiłam się z produktem z GR - uwielbiam ich wyroby :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawi ulubieńcy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  40. Też uwielbiam American Horror Story :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie szukam jakiegoś porządnego korektora, muszę rozejrzeć się za tym z Catrice :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Kamuflaż catrice i produkty z GR - uwielbiam :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy nie miałam żadnego z tych produktów. Jednak o tym korektorze dużo dobrych opinii słyszałam.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Piosenka Coldplay i Twenty One Pilot jest super :)
    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetni ulubieńcy :) Piosenka Twenty one pilot najlepsza! :*

    Zapraszam do siebie, miło mi będzie jak zaobserwujesz:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥