2016/08/12

12.08

Cześć i czołem! Dzisiaj piszę do Was typowego posta lifestylowego, bo wypaliłam się z pomysłami. Swoją drogą dawno czegoś takiego nie pisałam. Zacznijmy od typowego pytania, jak Wam mijają wakacje? Mam nadzieję, że wykorzystujecie je jak najlepiej. Ja się staram, ale nie czuję, że korzystam z nich w 100%. Chciałabym przede wszystkim więcej piec i gotować, ale jakoś zawsze jest co innego do roboty. Muszę w końcu znalezć na to czas!

Jednak nie mogę powiedzieć, że je marnuję. Ten tydzień jest szczególnie intensywny. W poniedziałek w końcu razem z Darią udało nam się zrealizować sesję zdjęciową, którą planowałyśmy od 15 lipca. Efekty już niedługo :D W środę pojechałam do Warszawy, aby spotkać się z Kingą, którą poznałam przez internet. Trochę się stresowałam, zwłaszcza, że jechałam tam sama i kompletnie nie wiedziałam jak to wszystko się potoczy. Na początku było strasznie sztywno, jednak podsumowując czas minął mi bardzo miło. Poszłyśmy do Starbucksa, do Złotych Tarasów i pospacerowałyśmy po deszczowej Warszawie. Wydaje mi się, że nie będzie to znajomość na dłuższą metę, ale zawsze jest to jakieś nowe doświadczenie. Być może kiedyś znowu się spotkamy jak Kinga ponownie odwiedzi Warszawę.









Czwartek zaczęłam od wolontariatu, natomiast wieczorem gościłam dwie koleżanki (pozdrawiam :D), które u mnie nocowały. Z racji tego, że była to noc spadających gwiazd postanowiłyśmy trochę je pooglądać. Udało mi się zobaczyć aż 40. Dla mnie to mega dużo, ponieważ do wczorajszego wieczoru widziałam może ze 3 w swoim życiu. Dzisiaj nic ciekawego się nie działo. Znalazłyśmy z koleżanką fajne miejsce na zdjęcia i mamy zamiar się tam jutro wybrać. Mamy nadzieję, że słońce zaszczyci nas swoją obecnością haha. Swoją drogą czy tylko mi to lato nie przypomina lata? Pogoda jest jak we wrześniu i przez to coraz częściej myślę, że już niedługo szkoła. I tym o to niezbyt przyjemnym ale prawdziwym akcentem kończę dzisiejszego posta :) Koniecznie napisz jak Tobie mijają wakacje i co ciekawego robiłaś/eś przez ostatnie dni.

24 komentarze:

  1. Mi wakacje mijają bardzo fajnie. Dopiero co wróciłam z nad morza i jak na razie nie mam jakiś większych planów, ale myślę, że nudzić się nie będę :). Świetne zdjęcia.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi właściwie wakacje się kończą. Za 3 dni wracam do Anglii i będę musiała uczyć się do poprawki z genetyki :(

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZE PIĘK NY KOMBINEZON!!
    Zakochałam się w nim :O

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez prace prawie nie czuje wakacji, ale tak tez jest dobrze :) przynajmniej nie marnuje czasu. Fajny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjecia

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie, że tak miło spędzasz wakacje :)
    Pogoda straszna jak na lato :(

    Pozdrawiam!
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. Równie aktywnie spędzasz czas co ja! Super kombinezon!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tydzień!
    Super wyszły te zdjęcia, jestem ciekawa tych od Darii.
    Mi wakacje mijają mega szybko tydzień leci za tygodniem.
    Mam nadzieję, że pogoda dopisze na tą drugą połowę sierpnia przynajmniej :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia. :) Ja planuję odwiedzić dziewczynę z którą piszę tradycyjne listy od dwóch lat, ale jakoś mi nie wychodzi haha. Myślę, że w tym roku w końcu ją zobaczę.
    Obserwuję.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę i czytam, że wakacje w tym tygodniu są intensywne u Ciebie ;) Ja na razie wróciłam z Grecji i dzielę się tym na blogu. A co do pogody, to cos się nieźle pomieszało. Od kiedy pamiętam; w sierpniu było najcieplej. A teraz? Takie nie wiadomo co. Ale cóż.. Trzeba się cieszyć ostatnimi, rzadko wychodzącymi promieniami słonecznymi :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post, cudowne zdjęcia.
    Czekam na więcej :)
    Obserwuje i Zapraszam do mnie:)
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. ♥
    Też mam wrażenie, że nie korzystam z wakacji w 100%, ale w sumie wakacje są od tego, żeby odpocząć. Ten tydzień zapowiada mi się w każdym razie bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są śliczne. :) Też nie korzystam w 100%, ale zawsze mogło być gorzej.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje wakacje w sierpniu to totalna tragedia :) Zapalenie oskrzeli, yeah! Śliczne zdjęcia :)

    INNA MYŚL [blog]

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, że sesja udana! Moje wakacje również nie należały do leniwych - bynajmniej początek sierpnia :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, bardzo podobają mi się okulary :)

    carolinecupcakecc.blogspot.com - Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też to lato nie przypomina lata.. pogoda nie rozpieszcza. Ja już nie mam wakacji bo od połowy lipca chodze do pracy <3
    Super zdjęcia! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia, typowo letnie! <3
    Ostatnie najbardziej mi się spodobało.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję spotkania z if :D Śliczne zdjęcia♥
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia, podobają mi się takie właśnie proste kombinezony ;)
    Zapraszam na mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia i super kombinezon.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również jutro idę na nocowanie. Super zdjęcia!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. I love your sunglasses and the location is gorgeous!
    https://francheskascollageblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥