2016/08/31

BACK TO SCHOOL HAUL PRZYBORY SZKOLNE

Mamy 31 sierpnia, więc rozpoczynamy krótką serię back to school na moim blogu! Muszę przyznać, że uwielbiam kupować przybory szkolne. Te wszystkie kolorowe zeszyty, zakreślacze i długopisy dają mi dawkę motywacji aby rozpocząć nowy rok. Nie wiem jak Wy, ale ja w tym roku jakoś wyjątkowo nie czuję tej szkolnej atmosfery. Wydaje mi się, że wakacje będą trwały co najmniej z miesiąc i nie mam pojęcia kiedy ten czas zleciał.
W każdym razie idę teraz do liceum. Trochę się obawiam jak to będzie, ale z drugiej strony jestem ciekawa bo to jednak kolejny etap w życiu. Mam nadzieję, że będzie dobrze, musi być!
W dzisiejszej notce chcę Wam pokazać co kupiłam do szkoły. Oczywiście nie są to wszystkie rzeczy, na pewno będę coś dokupywać. Nie mam jeszcze kilku książek i plecaka oraz paru innych dupereli :D Zakupy robiłam w różnych sklepach, tj. Biedronka, Carrefour, Kaufland, Empik, Tiger i w papierniczy u mnie w mieście.
Zacznijmy od zeszytów bo jest ich najwięcej. W tym roku postawiłam na prostotę i większość zeszytów jest jednokolorowych. Najbardziej jestem zadowolona z tego z Pukka Pad, który nadaje się do kilku przedmiotów.

Tego roku chciałabym być bardziej zorganizowana dlatego kalendarz we flamingi to mój najlepszy zakup. Ten duży zeszyt przyda mi się do robienia notatek podczas nauki, a karteczki do zapisywania ważnych rzeczy.

Postawiłam na gładki, różowy piórnik.
Ostatnio na prawdę polubiłam te długopisy z Bica, bardzo wygodnie się nimi pisze. Dodatkowo są tanie i łatwo dostępne.
Gdy zobaczyłam te ołówki wiedziałam, że muszę je kupić! Od dawna szukałam właśnie takich w jednym kolorze. Cienkopisy też na pewno się przydadzą.
Zakupiłam zwykłą gumkę z Bica i zginającą się linijkę.
Karteczki indeksujące również się przydadzą (powinnam je dać do organizacji ale nieważne). Postawiłam na małe zakreślacze, bo nie chcę mieć wypchanego piórnika tak jak w zeszłym roku. Mam zamiar dokupić jeszcze pomarańczowy i żółty.

Także mogę powiedzieć, że jestem gotowa do szkoły!
Btw. Przepraszam za różne "niedorobienia" na blogu. Kombinuję teraz z designem, ale nie chcę zamykać bloga :)

46 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy kupiłaś! Zauważyłam, że w tym roku te kalendarze są mega popularne, ale sama mam taki tylko z Londynem :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. Rzeczy też świetne :)! Można wiedzieć gdzie kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. W Biedronce były dostępne świetne rzeczy do szkoły, zwłaszcza zeszyty. :) Też ich sporo kupiłam.

    my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy, lubię posty tego typu, a zeszyty z Oxforda uwielbiam :).


    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy! Uwielbiam przeróżne zeszyty, a Twoje są wspaniałe :) Takie kolorowe! :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kocham zakupy przyborów szkolnych i zeszytów! :D Daj znać w jakiejś notce jak tam w nowej szkole :)

    Zapraszam Cię na mojego bloga:
    https://personallittletalks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jeszcze miesiąc do powrotu na studia i właściwie jeszcze nie kupiłam żadnych przyborów. Nie wiem czy cokolwiek oprócz długopisu będę potrzebować haha
    (Pozdrawiam, W.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zatęskniłam za szkołą... ehhh
    Zapraszam również do siebie na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy ♥

    rita-wita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zeszyty we wzorki! A ten kalendarz - fakntcznie jest cudowny! Zakochalam się w nim :)
    Ja na razie nie robie zakupów - mam jeszcze miesiąc wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zeszyty z kalejdoskopowymi wzorami najbardziej mi się podobają *.* Nie mówiąc już o kalendarzu, jednak u mnie się taki nie sprawdził bo był za ciężki :(
    Zrobiłam u siebie na blogu diy z przyborami szkolnymi, jak będziesz miała chęć to wpadnij :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy :) a zeszyty świetne, dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zeszyty są super!
    pozdrawiam i zapraszam http://julsmirek.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że nie tylko ja gustuje w Pukka Pad i Oxfordzie. ;)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki słodki kalendarz chce taki hah ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie czyta się Twoje posty i miło ogląda zdjęcia. :)
    Miłego dnia, pozdrawiam.
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zeszyty z Oxforda moim zdaniem są najlepsze, chociaż dosyć drogie.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kalendarz świetny ;D Można wiedzieć gdzie kupiłaś ? :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny haul ;>

    http://merows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zeszyty firmy oxford są bardzo dobre, lubie ich jakość.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w tym roku postawiłam na jeden segregator z wkładami zamiast tysiaca ciężkich zeszytów, o wiele wygodniejsza opcja.
    Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne kolory zeszytów!ja zawsze kupuję do szkoły baaaardzo dużo notesów,kalendarzyków aby niczego nie zapomnieć (często mi się to zdarza) :D
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne rzeczy i bardzo proste i dopasowane do siebie! Powodzenia w szkole i dobrych ocen!
    Zapraszam rownież do mnie
    olivia-liv-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. W liceum jest super aczkolwiek da się zauważyć gwałtowny przeskok z gimnazjum do liceum jeśli chodzi o naukę, ale na pewno będzie dobrze! :)

    www.fitlov.blogspot.com - odpowiadamy na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne rzeczy udało ci się kupić.
    Ja w tym roku również kupiłam jednokolorowe zeszyty, tylko, że ja je później przerabiałam (wycinałam i przyklejałam różne rzeczy itp.)
    Obserwuję bloga :)
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przysięgam, że zakochałam się w zdjęciach. Niby są normalne, bo to tylko przybory, ale serio mi się podobają!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Boskie te rzeczy, zwłaszcza te wzorzyste zeszyty. Jestem studentką, a nadal kocham takie rzeczy. Chyba nigdy z tego nie wyrosnę :D pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie rzeczy są świetne, szczególnie kalendarz, mam podobny ;)
    Bardzo ciekawy blog, obserwuję i zapraszam do mnie.
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo mam taki sam kalendarz :3 a te zeszyty świetne, takie kolorowe, aż chciałoby się w nich pisać :)

    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zeszyty kolorowe - co jest cudowne ! :D A ta linijka jest cudowna! :) Pamiętam jak na jakiejś nudnej lekcji szła w ruch i były zawody kto ciaśniej ją zwinie :P



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny kalendarz ;)
    http://marzeniapasjasport.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne mają kolory zeszyty.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam wszystko do szkoły :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo spodobał mi się Twój blog, dlatego postanowiłam nominować Cię do LBA <3 wszystkie informacje w poście --> http://immortalimm.blogspot.com/2016/09/liebster-blog-awards-1.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Rowniez uwielbiam zakupy szkolne kupowanie tych wszystkich rzeczy ma jakas taka swoja magie! <3 Przynajmniej dla mnie, hahaha! Zeszyty cudowne uwielbiam takie kolorowe pomimo tego ze ja w tym roku postawilam na biale i czarne :D
    Tego kalendarza w flamingi strasznie ci zazdroszcze! Sama poluje na jakis taki fajny ladny organizer! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post i świetne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam zakupy do szkoły, ale na studiach nie potrzebuje zbyt wiele, więc nie mogę za bardzo szaleć a szkoda :)
    Pozdrawiam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakupy do szkoły to chyba jedyna przyjemność w całym tym powrocie do rzeczywistości. U mnie w szkole niestety nie można używać 1 zeszytu do kilku przedmiotów :/
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja już od dawna nie uczęszczam do szkoły... Ale zawsze korcą mnie takie rzeczy i uwielbiam na nie patrzeć. Nawet mam chęci je kupić ale nie są mi potrzebne :( Ale za to kalendarz jest obowiązkowy!

    OdpowiedzUsuń
  40. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM Gold Sand Pointed
    Christian Louboutin Pumps Leopard Pointed 120mm
    Christian Louboutin pumps 12cm purple suede pointed
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥