2016/08/04

LATO TO...

 ♥Poranki, takie, gdy robi się widno i dociera do mnie, że czas najwyższy pójść spać, ale również takie, gdy budzą mnie promienie słońca, a nie telefon i mogę leżeć w łóżku jak długo chcę
 ♥Smak naleśników na śniadanie z owocami i mrożonej kawy, a nie płatków z mlekiem i energetyka (swoją drogą połączenie bardzo dobre... :) ).
 ♥Beztroska i (prawie) wolność
 ♥Czas na robienie dosłownie wszystkiego co zechcę

 ♥Podróże małe i duże
 ♥Przemierzanie kilometrów na rowerze, w samochodzie, w pociągu i w samolocie a nawet pieszo od komputera do lodówki
 ♥Nadrabianie serialowych, książkowych i filmowych zaległości po nocach oczywiście
 ♥Większa ilość sesji zdjęciowych
 ♥Więcej postów na bloga
 ♥Zawieranie nowych znajomości

 ♥Zmiany zewnętrzne i wewnętrzne
 ♥Dzwięk komara brzęczącego obok ucha, kiedy próbuję zasnąć :')
 ♥Woda, słońce i plaża, ewentualnie przydomowy ogródek i basen
 ♥Spotkania z ludzmi poznanymi przez internet
 ♥Poznawanie nowych miejsc jeżdżąc bez celu rowerem
 ♥Spontaniczne spotkania ze znajomymi
 ♥Muzyka
 ♥Cykanie świerszczy
 ♥Siedzenie wieczorami na balkonie i obserwowanie gwiazd
 ♥Próbowanie nowych potraw 
 ♥Jedzenie duuużej ilości lodów!
 ♥Pózne powroty do domu
 ♥Zbieranie leśnych owoców
 ♥Poranny śpiew ptaków



 ♥Cudowne zachody i wschody słońca
 ♥Chłodny prysznic w upalny dzień
 ♥Schodząca skóra, kiedy się za bardzo opalę 
 ♥Ognisko w lesie lub grill na ogrodzie
 ♥Spanie pod namiotem
 ♥Gorące popołudnia spędzone na leżaku
 ♥Burze, a zaraz po nich tęcza
 ♥Czas na spróbowanie czegoś nowego
 ♥Podjęcie ryzyka
 ♥Czekanie na przystanku jak przejdzie burza aby móc dalej jechać rowerem
 ♥Przesiadywanie na osiedlowych placach zabaw
 ♥Zimna woda i ciepły piasek pod stopami
 ♥Częste malowanie paznokci
 ♥Chodzenie spać ze świadomością, że jutro nie muszę wstać wcześnie i iść do szkoły
 ♥Zapach kremu z filtrem, lasu i burzy



Podsumowując, lato to przede wszystkim wolność, odpoczynek i szczęście.
A czym dla Ciebie jest lato?

27 komentarzy:

  1. oj naleśniki na śniadanie to cudowna rzecz ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato dla mnie ? To nocne spacery, spanie do południa, basen, opalanie, szczęście <3 I wszystko to, co napisałaś ty ! Śliczne zdjęcia ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie lato to- spotkania z przyjaciółkami, wypady nad jeziora itp. Mega zdjęcia :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komar latający nad głową, kiedy próbuje zasnąć, jest jednym z minusów lata. Niby okno ma moskitierę, a krwiopijca i tak się do domu przedostaje.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia <3

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie lato to czas kiedy mogę się spotkać z przyjaciółmi, obozy, czytanie książek i wiele wiele innych :)
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podróże od komputera do lodówki, moje ulubione XD Dla mnie lato to przede wszystkim czas na spanie i czytanie :D śliczne zdjęcia

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz w takim kolorze na ustach, noś częściej! :)

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Poznawanie ludzi to chyba u mnie podstawa, bo jeżdżę na różne obozy :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie lato to w skrócie czas niespodzianek, wyjazdów i wypoczynków :)
    świetny post, pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeejku pięknie to ujęłaś <3

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy punkt idealnie opisuje połowę moich wakacji - chodzenie spać gdy na dworze już jasno. W sumie większość tego co napisałaś to dla mnie lato :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie lato to wyjazd z ukochanym, zwiedzanie świata, opalanie z mamą na podwórku, nadrabianie lektur z pozycji "musisz przeczytać", ale także godziny spędzone w pracy i na siłowni.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Dla mnie lato to przede wszystkim wypady nad morze i poznawanie nowych ludzi co jest genialne ♥
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny post! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne uosobienie lata w małych rzeczach... ;) Oraz piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam! murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten ból, gdy komar tańczy tobie przed twarzą :') Parę dni temu właśnie z tymi paskudami walczyłam.

    INNA MYŚL [blog]

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie napisane♥
    Kocham lato,najlepsza pora roku! :)
    Ładne zdjęcia :)

    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lato to moja ulubiona i najwspanialsza pora roku :) W koncu cieplo... No przewaznie :) A ja uwielbiam upaly :) Super post i piekne zdjecia!

    Zapraszam do siebie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lato to przede wszystkim czas dla siebie, według mnie :D Super post! Szkoda, że jeszcze trochę i będzie po lecie :/

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle świetnych powodów, żeby kochać lato! Naprawdę, po przeczytaniu tego dopiero uświadomiłam sobie, ile mam możliwości i zaczęłam doceniać to, co daje nam ta pora roku. Nie mogę nic dodać ani nic ująć! Piękne zdjęcia :)
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/08/little-red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z tymi punktami :)
    W każdej porze roku w sumie jest coś wyjątkowego.
    Szkoda, że tegoroczne lato nie jest u nas pogodniejsze :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jedynym minusem lata są moim zdaniem burze, oraz nadmierna ilość owadów.
    Nie znoszę kiedy ukąszą mnie komary, a drugiego dnia okazuje się, że mam całe ciało od ugryzień.
    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie lato = obóz harcerski.
    Odnośnie tego, że zastanawiałaś się, czy dołączyć do harcerstwa.. to jak najbardziej Ci to polecam :)

    Zapraszam do siebie
    http://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie to ujęłaś. Dla mnie lato to: taniec, obozy, wyjazdy, koncerty, seriale. Miłego!!! xoJ
    http://jujcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥