2016/08/19

OWOC

Popatrz na ten sad ze zdjęć. Zastanów się jak te drzewa się tutaj pojawiły i w jaki sposób wyrosły te jabłka. No więc zacznijmy do początku. Pewien rolnik postanowił założyć sad. Sad jabłkowy. Najpierw wybrał się do sklepu po sadzonki a następnie włożył je do ziemi. Czekał parę dobrych lat, aby z sadzonek wyrosły drzewka. Wkładał dużo pracy i serca aby były duże i zdrowe. Pewnego dnia zauważył małą, zieloną kulkę na którymś z nich. Było to jabłko. Rolnik niesamowicie się ucieszył i wkładał jeszcze więcej serca aby jabłuszko dojrzało. Za jakiś czas ujrzał, że owoc jest duży, okrągły i czerwony. To jabłko to owoc pracy tego rolnika.

przepraszam za moje skórki, nie zdążyłam zmyć XD





A teraz pora na Ciebie Drogi Czytelniku. Na pewno masz w życiu jakiś cel, ba nawet nie jeden, ale do tego doświadczenia wybierz tylko ten najważniejszy. Zacznijmy więc od początku. Przypomnij sobie jak urodził się ten cel w Twojej głowie. Potem pomyśl co już zdążyłaś/eś zrobić w tym kierunku, albo co zrobisz aby go zrealizować. Nie myśl o marzeniach. Myśl o celach które są realne. Na koniec najważniejsze. Wyobraz sobie jak by wyglądał Twój owoc. Owoc rolnika to okrągłe, czerwone jabłko. Wymyśl coś swojego, coś czego jeszcze nikt nie wymyślił i coś co nie istnieje. Musi to być rzecz materialna. Wyobraz sobie jaki będzie kształt, kolor i wielkość tego owocu. Jaki będzie w dotyku i jak będzie smakował jeżeli w ogóle będzie do jedzenia. Możesz go narysować. Masz przed sobą swój owoc ciężkiej pracy, która dopiero przed Tobą.
Wszystko kiedyś zaowocuje. Nie chodzi mi tylko tutaj o cele. Nawet jeżeli teraz coś wydaje Ci się bez sensu, prawda jest taka, że każda rzecz ma mniejszy lub większy sens i wpływa na naszą przyszłość. Wszystkie działania które teraz podejmujemy, zwłaszcza te trudne, dadzą nam coś. To, co nam sprawia największą trudność teraz, da najwięcej kiedyś. Nic w świecie nie ginie i nic nie idzie na marne. Uczymy się dla dobrej pracy, pracujemy aby mieć pieniądze, mamy pieniądze aby je wydawać na życie i na przyjemności. A te przyjemności to owoce na które sami zapracowaliśmy. Więc ruszaj swoje cztery litery i żyj tak, abyś mógł już niedługo odczuć owoce swojej pracy!














Zdjęcia: Aleksandra P.

49 komentarzy:

  1. Ciekawy post! Owoc ciężkiej pracy na pewno jest zadowalający ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, a nawiązanie ciężkiej pracy do zasadzenia drzewka bardzo pomysłowe.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post, fajnie to opisalas ;) wszystko czego dokonany przynosi owoce, ma swoje skutki, jednak to czy będą one dobre czy złe zależy od tego, czy będziemy realizować plany tak wytrwale i dobrze, jak rolnik opiekował się roslinką, czy wręcz przeciwnie ;)


    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądre przesłanie. Żeby cieszyć się z "owocu", potrzeba dużo nakładu pracy i cierpliwości :)

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wpis! Bardzo motywujący i piękny :) I cudne zdjęcia we wspaniałym miejscu :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia
    uwielbiam takie wpisy! nigdy nie myslałam o tej z tej strony, hm

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo madry wpis, a zdjęcia są super, bardzo oryginalne :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i klimatyczne zdjęcia. :) Ogrodniczki są super.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawda, na wszystko musimy sami zapracować :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie :)
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :) masz bardzo ładną urodę <3
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sady są takie prześliczne... :) Owoc pracy, racja.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie nawiązanie do sadu oraz rolnika :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Świetne porównanie. Świetna motywacja.
    Pozdrawiam
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne i bardzo mądre nawiązanie, ale ja nie uważam, że marzenia są nierealne, a tylko cele są możliwe.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo motywujący post. Pięknie to wszystko napisałaś. Czas zastanowić się nad tym co robię w kierunku mojego celu
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne przemyślenia. Niektore zdjęcią są świetne! Te jak leżysz albo jak jak podrzucasz włosy :)

    Dziękuję za komentarz! ♥
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia - idealnie pasują do tekstu!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. te zdjęcia są po prostu przepiękne! dawno nie widziałam tak udanej sesji w dodatku zgranej z tematem notki

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie to ujęłaś! A zdjęcia jakieś takie... magiczne! ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic dodać, nic ująć! Takie szczere,prawdziwe...No i te zdjęcia <3...!
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oryginalny post, a wstęp jeszcze bardziej. Sesja wyszła cudownie!

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego jak napisałaś ten post. Na początku sądziłam, że będziesz mówić o tym jak owoce są ważne (?! ahaha) a tu cały tekst przerodził się w wielką, jedną motywację. Mówisz o owocu naszej pracy, o spełnianiu realnego celu. Dziękuję, że postanowiłaś stworzyć ten post, bo zamierzam teraz narysować mój "owoc"
    Śliczne miejsce do zdjęć. Obserwuję.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki temu wpisowi czuję się bardzo zmotywowana do pracy i zapisuję go do zakładek, żeby móc sobie go przeczytać, kiedy nie będzie mi się chciało. Bardzo oryginalnie to ujęłaś :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam wiele motywacji na to, co chcę w życiu osiagnąć. Z rzeczy materialnych chiałam kupić aparat i obiektyw- po długim odkładaniu się udało! Chciałam pojechać do Warszawy i byłam! Wszystko w życiu jest możliwe. Śliczne zdjęcia! Szczególnie to z jabłkami we włosach ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Żeby coś osiągnąć trzeba się wysilić :) +prześliczne zdjęcia :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo piękne zdjęcia, ta piękna zieleń bardzo do mnie przemawia! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie napisane :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, kojarzą mi się z jesienią. :)
    Fajnie to wszystko przedstawiłaś, tak nietypowo.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy widzę, gdy moja ciężka praca, teraz gdy jestem uczniem przynosi efekty w postaci ocen, wiem, że to ma sens. Na pewno przełoży się to na dalsze życie :) Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny i bardzo mądry post ;)
    http://ombyola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Każdy ma w życiu jakiś cel jednak czasami jest ciężko do niego dobrnąć zwłaszcza gdy los stawia nam przeszkody.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam tego bloga, leci do oserwujących.. pięknie piszesz!
    Zapraszam do skomentowania mojego najnowszego posta: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się zdjęcie, jak masz jabłka we włosach

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia, az naszła mnie ochota na jabłka! :*
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com nowy post

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne ogrodniczki. :3

    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia, tak samo jak modelka na nich :* Ciekawe porównanie. Nie każdy mój cel jest realny, ale to tylko może być kwestią czasu :D A co? Tylko ja mogę sobie stawiać ograniczenia.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie opisane :) Moim celem jest bycie coraz lepszą blogerką :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne napisane :) Mam nadzieje,że kiedyś dojdę do tych moich celów.


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mądry, motywujący post :) Cudowne zdjęcia!♥
    Obserwujemy?;) Daj znać u mnie
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia!
    Może wspólna obserwacja ? :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny motywujący post! A zdjęcia są po prostu cudowne, zwłaszcza to z jabłkami " we włosach" :D

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny tekst i magiczne zdjęcia. Zgadzam się z komentarzem wyżej - te zdjęcie z jabłkami "we włosach" jest chyba najlepsze.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 14CM Red Patent Leather Platform
    Christian Louboutin Pumps 14CM Rose Patent Leather Platform
    Christian Louboutin Pumps 14CM Sky Blue Patent Leather Platform
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥