2016/08/07

Relacja z wyjazdu-Włochy cz.2

Hej! Dzisiaj przychodzę ponownie z relacją z Włoch. Jest to część 2 i ostatnia. (Jeżeli masz chęć zobaczyć część pierwszą, zapraszam TUTAJ.) Robiłam kilka podejść, żeby ograniczyć ilość zdjęć, ale uwierzcie, po prostu się nie dało! :D Mam jednak nadzieję, że tak bardzo Ci się spodobają jak mi. W każdym razie zapraszam do czytania i oglądania :)



DZIEŃ 3
Trzeciego dnia miałyśmy w planach Wenecję. Już od dawna strasznie chciałam zwiedzić to miasto, ale szczerze bardziej podobało mi się nad Gardą. Trzeba było jednak się tam wybrać, skoro za kilkadziesiąt lat może być już cała pod wodą. Naszym celem było dopłynąć do placu św. Marka, ale jak zwykle przegapiłyśmy przystanek. Jednak jakoś udało nam się tam dostać, musiałyśmy tylko trochę przejść. Miasto na prawdę cudowne. Strasznie spodobały mi się te wręcz rozlatujące się budynki, przydomowe łódki spoczywające swobodnie na wodzie oraz rozwieszone kolorowe pranie. Oczywiście takie rzeczy zobaczymy, gdy zboczymy z trasy obleganej przez turystów, ale na prawdę warto. Mnie się osobiście bardziej to podobało niż to, co znajduje się w centrum.
Chyba gdzieś o 19 miałyśmy nasze Pendolino na które nie zdążyłyśmy, bo poprzedni pociąg się nam zdrowo opóznił. Oczywiście kupa nerwów i tak dalej, ale konsekwencje były takie, że zamiast półtorej godziny, jechałyśmy prawie 4 pociągiem regionalnym, a kanar śmiał się z nas, że zamiast Pendolino jedziemy tym trupem haha. Jednak dobrze, że zdążyłyśmy przynajmniej na ten, bo gdybyśmy w ostatnim momencie do niego nie wsiadły, nocowałybyśmy chyba na weneckiej stacji ;)










DZIEŃ 4
Tego dnia miałyśmy jechać do Madonna Della Corona, ale jak zwykle plany nam się trochę zmieniły i wylądowałyśmy w Gardzie, a stamtąd udałyśmy się do Malcesine. Jednak byłyśmy zadowolone z tego zwrotu akcji (haha) bo miałyśmy to miasteczko zwiedzić dnia drugiego. Ogólnie trochę pochodziłyśmy, zboczyłyśmy z drogi i weszłyśmy na taką fajną stromą ulicę pod górkę, zjadłyśmy prawdziwą włoską pizzę i posiedziałyśmy nad Gardą. Gdy autobusem dowlekłyśmy się do Peschiera del Garda (chybasięnieodmieniaajakodmieniatoniewiemjak) znów zaczęły się przygody bo nie mogłyśmy kupić biletu. Okazało się, że coś się popsuło w automatach i w ostateczności jechałyśmy na gapę, ale miałyśmy dobre intencje bo chciałyśmy kupić bilet u konduktora, jednakże ani razu nie wyszedł :)
















DZIEŃ 5
Rano poszłyśmy na śniadanko i do centrum handlowego w Bresci pochodzić sobie po sklepach i zrobić jakieś zakupy. Potem opuściłyśmy hotel i autobusem pojechałyśmy do Bergamo na lotnisko, a tam zostawiłyśmy nasze bagaże. Miałyśmy w planach zwiedzić to miasto, ale okazało się, że bagaże możemy zostawić tylko do 18:00 więc nie opłacało nam się. Poszłyśmy więc do galerii Orio Center i zrobiłam małe zakupy w Lush'u, gdzie kupiłam dwie kule do kąpieli. Nie mogę się doczekać aż je przetestuję! Zjadłyśmy też smacznie i zdrowo w McDonaldzie.
Lot miałyśmy mieć około 21:00, a przez burze opóznił nam się półtorej godziny. No więc znowu udałyśmy się do McDonalda, całe szczęście, że tam było co jeść :D Cały lot albo spałam albo byłam w półśnie, więc szybko mi zleciał. Z Modlina wzięłyśmy sobie autobus do centrum Warszawy, a potem udałyśmy się na dworzec, gdzie od 1:00 do 4:00 czekałyśmy na pociąg. Miałyśmy być w domu o pierwszej w nocy, byłyśmy o piątej rano haha. Ważne, że dotarłyśmy, chociaż szczerze wolałabym zostać w ciepłej, słonecznej Italii :)

39 komentarzy:

  1. jakie cudowne zdjęcia <3 pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Zazdroszczę wyjazdu :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wenecja uwielbiam - jeden dzień na zwiedzenie to zdecydowanie za mało, bo warto byłoby pójść w jakieś dalsze zakątki i przenocować. Gdybym w przyszłości miała taką możliwość, chętnie zamieszkałabym tam :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wąskie uliczki są przeeecudne! Uwielbiam je

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Piękne widoki!
    Zazdroszczę!
    Zapraszam również do mnie na bloga, piszę o życiu w nietypowy sposób...

    OdpowiedzUsuń
  6. Włochy są przepiękne! Cudowne zdjęcia, z wielką przyjemnością się na nie patrzy :) Piękne krajobrazy, a najbardziej zachwyciły mnie te wąskie włoskie uliczki. Są bardzo urocze :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie ładne widoki. Trochę zazdroszczę. Ale u nas w Polsce też nie są złe krajobrazy.
    I zapraszam na mojego bloga
    mariola-marioola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, Włochy! Też byłam w tym roku, co prawda w czerwcu, ale aż miło powspominać patrząc na Twoje zdjęcia chociażby z Wenecji - mi nie udało się płynąć gondolą (uroki wycieczek szkolnych), ale mimo wszystko było fantastycznie, głównie ze względu na ludzi, z jakimi tam pojechałam :) Sezon letni, więc pewnie pełno turystów i jeszcze ciężej spotkać Włocha na ulicy, prawda?

    Zapraszam również do siebie - http://agusophy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie płynęłam gondolą haha :D nie, niekoniecznie, dużo Włochów było :)

      Usuń
  9. Cudowne zdjęcia ! :) Wyjazd z pewnością udany :)

    Zapraszam do mnie : http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, bardzo marzy mi się żeby zwiedzić Włochy ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku jak tam pięknie! <3
    Zawsze chciałam odwiedzić Włochy, zazdroszczę Ci tego wyjazdu.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci :) zawsze chiałam pojechać do Włoch :) pozdrawiam ;)
    byqlaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci :) zawsze chiałam pojechać do Włoch :) pozdrawiam ;)
    byqlaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. w tych magicznych uliczkach jestem zakochana <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega zdjęcia i widoki !
    Chyba w następnym roku koniecznie Włochy :D
    http://youth-tribe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ci zazdroszczę ! Marzą mi się Włochy.. Super zdjęcia :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia :) Włochy zdecydowanie znajdują się na mojej liście miejsc do odwiedzenia. :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę ci tego wyjazdu. Chciałam bym w przyszłości pojechać do Włoch
    Przecudowne zdjęcia

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam we Włoszech już setki razy. To miejsce ma w sobie to coś, bo chce się tam wracać ;) Super relacja!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale tam pięknie ! Tak urokliwie :)!
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również na wyjeździe zrobiłam multum zdjęć i nie mogłam zdecydować się, które z nich dodać na bloga. Tyle, że ja byłam w Grecji ;) Piękne, wyjątkowe zdjęcia z tymi kamienicami :) Aż zajrzę do poprzedniej częsci ;) Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Włochy są naprawdę piękne! Śliczne zdjęcia ♥

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie byłam we Włoszech, ale Twoje zdjęcia udowadniają, że warto odwiedzić to miejsce. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem fajne przygody :D
    W zdjęciach się zakochałam <3

    Pozdrawiam
    kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia! Z chęcią bym tam pojechała :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Włochy są takie piękne!♥ Zazdroszczę wyjazdu, mam nadzieję, że i ja również kiedyś tam zagoszczę :D

    Zapraszam na promocje blogów, buziaki xx Zyciedlapasji klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia <3 Bardzo podoba mi się opis poszczególnych dni. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejkuu jakie piękne zdjęcia! Tylko pozazdrościć wyjazdu, widać, że się świetnie bawiłaś. Włochy są pierwsze na liście miejsc do których chce w przyszłości wyjechać :)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Gratuluję! Pytania i inne informacje znajdują się na moim blogu: http://beeinnggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę koniecznie odwiedzić włochy, nigdy tam nie byłam ale od zawsze fascynował mnie ten kraj. nie jest to mój plan na najbliższy czas, ale gdy kiedyś będzie okazja i możliwość na pewno z niej skorzystam :) piękne zdjęcia! naprawdę niesamowite fotografie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Włochy to piękny kraj:) Super zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Włochy coś w sobie mają...tak myślę, bo jeszcze tam nie byłam... Planuję wybrać się zimą, być może uda się spać w namiocie i uciec od polskiej "zgniłej" pogody...
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam!

    http://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę takiego wyjazdu, muszę kiedyś tam dotrzeć! Świetny blog. ;)
    http://niepowiemkimjestem.wixsite.com/zpolskimprzezzycie

    OdpowiedzUsuń
  33. Madonna della Corona jest przepięknym sanktuarium. W zeszłym roku miałam okazję tam być i to było niezwykłe uczucie ♥ Muszę jeszcze wspomnieć o wchodzeniu po 556 schodach (byłam przeświadczona, że ich było 200, a tu się okazało, iż 556!... Było warto! ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Włochy to magiczne miejsce! Ile ja bym dała, żeby je zobaczyć. Zazdroszczę i cieplutko pozdrawiam :*

    Zapraszam do mnie :)
    http://obiektywbrunetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥