2016/10/14

Black&white+DRESSLILY HALLOWEEN GIVEAWAY

Dzisiaj tak na szybko przychodzę do Was z kolejnymi efektami letniej sesji zdjęciowej z Darią (zapraszam na jej bloga). Tym razem postawiłam na czerń i biel, ponieważ wszystkie moje dotychczasowe sesje były w kolorze. Mam nadzieję, że efekty Wam się spodobają! Na końcu posta napiszę kilka słów o rozdaniu, także zapraszam!













Kilka dni temu dostałam maila, że Dresslily prowadzi rozdanie z okazji Halloween. Do wygrania jest bon o wartości 100$ w ich sklepie, także myślę, że nagroda jest jak najbardziej satysfakcjonująca.
Zasady:
-zaobserwować publicznie mojego bloga
-udostępnić tego posta na swoich co najmniej dwóch social media, np. Instagram, Twitter, Facebook-więcej udostępniej daje większą szansę na wygraną!
wysłać link do swoich postów na email: blog@dresslily.com
-napisać w komentarzu, że bierzesz udział
Rozdanie trwa do wtorku, 18 pazdziernika, także zostało niewiele czasu!
Zwycięzca zostanie wybrany między 19, a 23 pazdziernika przez blog@dresslily.com
Powodzenia!

30 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia + biorę udział w konkursie ;) Zawsze chciałam coś wygrać może tym razem się uda haha :)

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia prześliczne. Robią na mnie ogromne wrażenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszłaś, uwielbiam taki styl w zdjęciach. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się efekty czarno białej sesji :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Co do linków w postach- mogłabyś je jakoś wyróżnić, np. jaśniejsze, w innym kolorze.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś śliczna! Super zdjęcia, tylko szkoda, że nie w kolorach :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia!
    Ten efekt nadaje im pewnego uroku :)
    Na wiadomość o rozdaniu już się natykam kolejny raz :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia ♥
    Czerń i biel daje piękny efekt c;
    http://julciik-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia i jesteś piękną osobą :)
    http://magdapaulina-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :P
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia!
    Bardzo mi się podobają.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne,klimatyczne zdjęcia ;)

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdanie wygląda ciekawie! Bardzo fajne zdj ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, ja ubóstwiam czarno-białe ! W tym wianku wyglądałaś niczym bogini :)!

    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kombinezon! Piękne zdjęcia♥


    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz naprawdę świetnego bloga! <3 Nagłówek zabójczy *,*
    Obserwuje <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz z tym wiankiem :) tez pisałam u siebie o tym konkursie :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. slicznie i slodko, wianek piekny! ♥


    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥