2016/10/31

Halloween+zamówienie z Zaful i z Sammydress

Witam Was tego (nie)zwykłego wieczoru! Zapewne dla niektórych jest on zwyczajny, a dla niektórych nie. Dzisiaj jest Halloween, ale co kraj to obyczaj, dlatego teoretycznie w Polsce nie obchodzi się tego święta. Jednak z roku na rok i u nas cieszy się ono coraz to większą popularnością. Na wystawach widzimy dekorowane dynie, sklepy organizują w tym dniu promocje a wieczorem można spotkać poprzebierane dzieciaki trzymające torbę z cukierkami.



Mimo, że nigdy jakoś hucznie nie obchodziłam tego święta to bardzo podoba mi się ta tradycja. Nie rozumiem dlaczego niektórzy ludzie są tak wrogo nastawieni, a szczególnie społeczeństwo starsze. Prawda, że każdy ma inne poglądy i w cale nie karze nikomu obchodzić tego święta, ale kilka razy zdarzyło nam się podczas chodzenia po cukierki, że ktoś zatrzasnął nam drzwi przed nosem... Co, nie było zbyt miłe, a zwłaszcza do dzieci, które tak na prawdę się tylko bawią. Właśnie, Halloween to zabawa. Wycina się dynie, maluje twarze i ogląda straszne filmy. Dlaczego nie można się bawić? Wydaje mi się, że mało jest takich osób które to wszystko biorą na serio, każdy podchodzi do tego z dystansem i uśmiechem na twarzy! W tym poście chciałam Wam przekazać, że moim zdaniem powinniśmy przyjąć to święto do naszego kraju, tak jak np. Walentynki które nie wywodzą się z Polski a jednak większość Polaków je obchodzi. Nie widzę nic złego w zabawie, przecież nikt nie karze nam wierzyć w te duchy czy kogoś wzywać... Z resztą wydaje mi się, że zdecydowana mniejszość osób tak poważnie do tego podchodzi. Nie zgadzam się również ze zdaniem kościoła na ten temat, przecież w Wielkiej Brytanii ludzie również wyznają chrześcijaństwo a u nich Halloween to wieloletnia tradycja. 









Kurtka dżinsowa-KLIK
 Bluza-KLIK
Spodnie-Shein
Buty-Adidas Stan Smith
W ostatnim czasie przyszły do mnie dwa zamówienia-z Zaful oraz z Sammydress. Katanka, którą widzicie na zdjęciach pochodzi właśnie z Zaful. Jest super wykonana, obecnie jest to moja chyba ulubiona rzecz w szafie. Natomiast bluza jest z Sammydress, która jest mega cieplutka! Ma gruby kaptur a w środku miły w dotyku meszek. Z pewnością świetnie się sprawdzi na chłodne dni. Do tego jest bardzo uniwersalna i pasuje chyba do wszystkiego.
Na zdjęciu wyżej widzicie kolejne rzeczy od tej samej firmy. Zamówiłam sobie paletkę cieni, która niestety okazała się niewypałem. Strasznie słaba pigmentacja oraz kłopotliwa aplikacja-cienie są strasznie kruche. Do tego opakowanie jest słabo wykonane, a pędzelek to tragedia... Plus za ładne kolorki. Natomiast z gąbeczki jestem zadowolona.



Ostatnia rzecz z Sammydress to poduszka-Pusheen. Gdy powiedziałam koleżance, że zamówiłam sobie Pusheena to zaczęła się śmiać, ale musicie wiedzieć, że ja jestem ogromną fanką tego kota! Nie jestem pewna czy to jedno ucho dłuższe, drugie krótsze to wada fabryczna czy tak miało być. W każdym razie jestem z tej poduszki bardzo zadowolona, nie spodziewałam się, że wykonanie będzie aż tak dobre.
paletka-KLIK
fake beauty blender-KLIK
poduszka-KLIK

14 komentarzy:

  1. Ja co do halloween jestem neutralna. Nigdy tego święta nie obchodziłam, ale nie mam nic do osób, które chcą je obchodzić.
    Świetnie wyglądasz!
    Zawsze chciałam zamówić jakąś paletkę z chińskiej stronki, ale obawiałam się ich jakości..
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ! :)

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Halloween nie obchodzę, po prostu nie mam takiej potrzeby. Fajne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym obchodzić Halloween, ale moja mała miejscowość mi na to nie pozwala. Bardzo fajne zdjęcia <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym przeżyć to takie prawdziwe halloween jak z filmów ale już jestem za stara na zbieranie cukierków :D
    zapraszam do siebie
    http://mvgdalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obchodzę halloween ale nie chodzę po domach po cukierki, bo już chyba jestem na to za stara :D super zamówienie, też współpracowałam z tymi firmami. Poduszka jest przesłodka! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W Polsce chyba halloween ma inny klimat, w sumie nie mam porownania, ale na pewno to inaczej wyglada. Fajne zdjęcia, fajne miejsce;)
    Pozdrawiam

    Zapraszam:by Arek

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie,mistrzostwo!

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym takiego pusheena! Bardzo ładne, jesienne zdjęcia. Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumiesz dlaczego ludzie sa tak wrogo nastawieni? Bo duchowni najeżdżają na amerykańską tradycje mylnie ją interpretując.
    Poduszka wspaniała! Ładne zdjęcia tak poza tym.
    http://screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie Halloween nie jest tak złe jak ludzie je postrzegają, tak jak sama napisałaś, to tylko i wyłącznie zabawa. Niestety niektórzy mają chyba problem z jej zrozumieniem. Naprawdę pomysłowa sesja! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, klimatyczne zdjęcia :*

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja halloween nigdy nie obchodziłam, ale mam w końcu zamiar bo mysle ze jest to ekstra zabawa :)
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Woow , ale świetna jest ta poduszka :) :)
    Świetny post.
    Odcienie paletki są bardzo ładne.
    Ciekawa sesja :) Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥