2016/11/09

3 LATA

9 listopada. Ta data utknęła mi w pamięci, podobnie jak data Świąt czy moich urodzin. To właśnie dzisiaj mijają 3 lata istnienia tego bloga. Niby niewiele, ale jak sobie myślę ile przez ten czas się wydarzyło jestem w szoku. Tyle się działo, a ten blog nadal był i jest aż do teraz.




81228 wyświetleń, 6838 komentarzy, 611 obserwatorów, 170 postów. To w porównaniu do mojego wysiłku i spędzonego czasu nic nie znaczące liczby.
Pisząc tutaj pierwszy post, nie przeczuwałam, że wytrwam w tej dziedzinie aż tak długo. Myślałam, że po paru miesiącach mi się to znudzi, a tu proszę. Jeszcze niedawno świętowałam dwa lata, a teraz już kolejny rok minął. Zanim się obejrzymy będę świętować kolejną rocznicę, mam z resztą taką nadzieję.

Pewnie niewiele z Was wie, ale wcześniej prowadziłam bloga o swoim psie, (który z resztą nadal istnieje!!) haha. Jednak po paru tygodniach zawiesiłam go. Brakowało mi tego jednak, więc pomyślałam, że spróbuję z blogiem o innej, nieco bardziej rozbudowanej tematyce. Co ciekawe, nigdy wcześniej nie czytałam żadnych blogów lifestyle. Zdarzało mi się zaglądać na modowe albo kucharskie. Nie znałam nawet najsławniejszej w tamtym okresie Lucy. Także kompletnie nie miałam pojęcia jak się prowadzi taką stronę. Dopiero z czasem nabyłam wszelkie umiejętności, no i nadal je nabywam.
Blog daje mi na prawdę wiele. Przede wszystkim jest to moja pasja. Uwielbiam to robić. W dużym stopniu zmieniłam się przez to. Zaczęłam przywiązywać uwagę do różnych rzeczy na które wcześniej nie zwracałam uwagi. Jeszcze w większym stopniu zainteresowałam się fotografią. Polubiłam dekorację wnętrz oraz wizaż. Blog wykształcił we mnie poczucie estetyki. Stałam się bardziej otwarta na świat oraz tolerancyjna. Na moment dzisiejszy nie jestem w stanie wyobrazić sobie życia bez tej strony.


No cóż, nie pozostało mi nic innego niż Wam podziękować. Bo przecież jak nie Wy, nie byłoby mnie tutaj. Także Drogi Czytelniku, dziękuję Ci, za to, że możemy wspólnie tworzyć tę witrynę. Dziękuję Ci za każde wejście, każdy komentarz i to, że zdecydowałeś się kliknąć przycisk "obserwuj". 
Jeżeli jesteście ciekawi zapraszam na posta, gdzie świętowałam dwa lata bloga-klik, rok-klik a tutaj na dole jest pierwszy post-klik Mam nadzieję, że się nie przestraszycie haha :D

W tym poście widzicie moje ulubione zdjęcia z letniej sesji z Darią-jej blog.

Oby do następnego roku!

41 komentarzy:

  1. Łap urodzinowy post! <3
    http://photobydaria.blogspot.com/2016/11/karolina-jankowska-080816r.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaa, ale piękne zdjęcia! Życzę sukcesów w prowadzeniu bloga, bo robisz to swietnie!

    Zapraszam do mnie www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju 3 lata to już nawet spory staż na blogspot ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wytrwalosci!
    NOWY POST! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2016/11/everyone-has-their-own-story-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 lata to spory kawał czasu! U mnie ta rocznica będzie wypadała w styczniu. Gratuluję wytrwałości i statystyk. Przepiękne zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę Ci kolejnych 3 lat! Całkiem fajne zdjęcia. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci wytrwałości i dalszych sukcesów :) Każdy jakoś zaczynał, z chęcią bym zobaczyła tego bloga o Twoim psie :D A zdjęcia prześliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjecia sa naprawde przepiekne i idealnie pasuja do tej okazji! Jejku no gratuluje i zycze wiecej wytrwalosci, pomyslow na posty i jeszcze wiekszej ilosci obserwatorow, wyswietlen, komentarzy i wszystkiego! <3
    Ten czas tak szybko leci ! Jeszcze raz gratulacje kochana! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  9. przeurocze zdjęcia <3!

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No to gratulacje i wytrwałości dalej;)
    Fajne osiągniecie 3 lata, czas leci widze po sobie. Mi coraz blizej do rocznicy hehe

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, ze spoznione, ale gratulacjie.💗

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych 3 lat! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym mięc w sobie tyle samozaparcia i ambicji co ty :)))
    Mój blog ma kilka miesięcy i zaledwie cztery notki, zazdroszczę i życzę jeszcze paruset lat na blogu! :DD

    http://personallittletalks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje za wytrwałość!
    3 lata to niemało, a dużo też osiągnęłaś, oby tak dalej :)
    Super zdjęcia :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia! Gratuluję trzech lat blogowania i życzę Ci kolejnych takich rocznic oraz mnóstwa wytrwałości :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Ci i jednocześnie zazdroszę takiej regularności - 170 postów w 3 lata!:o Przepiękne zdjęcia i życzę kolejnej, czwartej rocznicy bloga:)

    Zapraszam klik<3

    OdpowiedzUsuń
  17. mi 8 listopada stuknęły 2 lata!<3
    gratuluje<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje takiej cudownej 3ciej rocznicy ! Ja niestety pousuwałam pierwsze posty i powiedz mi prosze Kochana gdzie zobacze date założenia swojego bloga? (jestem początkująca)
    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje takiej cudownej 3ciej rocznicy ! Ja niestety pousuwałam pierwsze posty i powiedz mi prosze Kochana gdzie zobacze date założenia swojego bloga? (jestem początkująca)
    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  20. super post tak jak i zdjęcia, powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :) www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie gratuluję i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :) Nie poddawaj się!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje! 3 lata to spory kawał czasu, oby tak dalej. Zdjęcia czudo!


    Chcesz się dowiedzieć trochę o atakach na Polaków w UK?
    http://sakuranokii.blogspot.com/2016/11/anglia-i-ataki-na-polakow.html
    Zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też mam swojego bloga już trzy lata i mam nadzieję że razem będziemy świętować kolejne rocznice i obie będziemy prowadzić blogi jeszcze długie lata :) życzę ci wszystkiego co najlepsze, przede wszystkim kochanych i wiernych czytelników :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. trzy lata to naprawde długo, oby tak dalej a co do zdjęć to są przepiękne :*
    Pozdrawiam♥♥

    http://blondbme.blogspot.com/2016/11/today-is-perfect-day.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi niedługo wybije rok, a miałam przerwę. Sama też nie wierze, że tyle wytrwała. Chociaż że raz chciałam się poddać, ale jestem tu. 3lata to długo czas, życzę kolejnych 3lat ;)
    Fajne zdjęcia <3
    Twój blog mi się spodobał, więc chętnie zaobserwuje :)
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. sesja jak najbardziej udana <3
    jestem zauroczona Tobą i Twoją niezwykłą urodą :)
    oby tak dalej <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Czas szybko płynie :) fajnie, że Ci się nie znudziło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :D

    https://pieknapani.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje! Mimo, blogowanie wydaję się łatwe i proste to wcale takie nie jest. Trzeba w to włożyć sporo wysiłku,pracy i siebie. 3 lata to szmat czasu! Życzę Ci jeszcze raz tylu, albo więcej :)! Cudowne zdjęcia! Czy to kulki dymne?

    zapraszam, również do siebie
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pamiętam moje początki haha! Każdy zaczynał od zera i od razu nie wie się co i jak. Ja tak samo jak Ty nie za bardzo wiedziałam co dokładnie oznacza pojęcie blog. 3 lata to sporo czasu! Mój ma zaledwie 2 :D Przez ten czas osiągnęłaś bardzo dużo! Życzę Ci dalszych sukcesów!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia! Są magiczne :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia! Gratulację i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    www.allicestyle.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Trzy lata to sporo czasu. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Całkiem sporo, życzę powodzenia, oby kolejne 3 lata były równie fajne ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, gratuluję, 3 lata to kupa czasu. Życzę wytrwałości i sukcesów w blogowaniu!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥