2016/11/19

PUDDING CHIA Z MASŁEM ORZECHOWYM

Mimo, że weganką nie jestem, lubię czasem poeksperymentować z tą kuchnią, co już pisałam wielokrotnie. Puddingi z kaszy jaglanej, quinoa czy nasion chia to to, co idealnie sprawdza mi się na śniadanie. Dwie łyżki chia zmieszane z mlekiem dają mi uczucie sytości na wiele godzin. O ich innych właściwościach pisałam tutaj także nie będę się powtarzać. 


Ta wersja szczególnie mi zasmakowała, ponieważ jestem ogromną fanką masła orzechowego. Dla mnie jest ono całkiem zdrową alternatywą dla słodyczy. 
Składniki:
-2,5-3 łyżki nasion chia
-200 ml mleka migdałowego
-2 łyżki kakao
-masło orzechowe
-orzechy (włoskie, laskowe) i banan do dekoracji
-ew.miód do posłodzenia
Mleko wlewamy do szklanki. Dodajemy nasiona chia, kakao, miód i dokładnie mieszamy. Wstawiamy na noc do lodówki. Następnie do czystego naczynia układamy naprzemiennie masło orzechowe i pudding. Górę dekorujemy plasterkami banana i orzechami.

25 komentarzy:

  1. No efekt wizualny znakomity;)
    Pewnie pyszna sprawa;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie! A zdjęcia sprawiły, że nabrałam apetytu. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam coś zrobić z tymi nasionami ale nigdzie nie mogę ich znaleźć :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm wygląda naprawdę pysznie! Muszę wypróbować :)!

    zapraszam
    klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłam nigdy puddingu chia, ale wszystko z masłem orzechowym jest mniam!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm to wygląda smakowicie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. może zrobie kolejne podejście co do nasion chia
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo dobrze i pewnie jeszcze lepiej smakuje! :)
    mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pysznie wygląda. Wydaje mi się, że jutro taki zrobię. :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo smacznie! Nie jestem fanką takich rzeczy ale chyba sie skuszę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygląda! Chętnie wypróbuje :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. :-) Wygląda bardzo smakowicie.

    http://codziennik-kobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam masło orzechowe♥ Z chęcią spróbuję!

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Również kocham masło orzechowe, więc na pewno wypróbuję ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam, musi być przepyszny ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam masło orzechowe, więc już zapisuję przepis! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. przede wszystkim łatwe w zrobieniu, a składniki rowniez nie są ajkieś wyuzdane. musze tego spróbować
    !
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. super kocham masło orzechowe
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak to wszystko pysznie wygląda :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to smacznie wygląda. Zjadłabym coś takiego z chęcią.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł, żeby do nasion chia dodać kakao, na pewno wypróbuję ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥