2016/12/30

OSTATNIE GODZINY+DRESSLILY

No i stało się...zostało już tylko kilka godzin. Ostatnie momenty na to, aby coś zmienić, a może zostawić to wszystko w spokoju.




Muszę przyznać, że to był wyjątkowo dobry rok. Dużo rzeczy szło po mojej myśli, wiele zmieniło się na lepsze. Wiadomo, że zdarzały się słabsze dni, ale nie załamywałam się i koniec końców udawało się znalezć jakieś rozwiązanie albo zostawiało bez rozwiązania, bo czasem jest tak po prostu lepiej.
Nowe doświadczenia zmieniły również moją osobę. Kilkakrotnie przejechałam się na zaufaniu, mam wrażenie, że również sama poniekąd je straciłam. W pewnym momencie trochę się pogubiłam. Zgubiłam swoje priorytety i samą siebie jednak powoli udaje mi się wyjść na prostą.
Był to rok pełen zmian i nowych prób. Wyjazd do Włoch, wolontariat, spotkanie z ludzmi poznanymi przez internet, spotkanie Marty Bijan i Mery Hoc. Ukończenie szkoły muzycznej i gimnazjum, rozpoczęcie liceum. Ale nawet takie błahostki jak zrobienie wielu sesji zdjęciowych czy pokonanie kolejnych kilometrów na rowerze. Przede wszystkim poznałam wielu fajnych ludzi, bez których ten rok nie byłby taki jaki był.



Za kilka godzin zaczniemy nowy rok. Dla niektórych to czysta karta, nowy start. Gdy byłam młodsza silnie odczuwałam, że to rzeczywiście coś nowego. Jednak obecnie to dla mnie głównie zmiana cyferki w dacie. Oczywiście odczuwam tę granicę, że gdzieś się coś kończy a coś zaczyna, ale nie tak silnie jak kiedyś. Postanowień noworocznych nigdy nie miałam w zwyczaju robić. Uważam, że w każdym momencie mogę coś zmienić jeśli chcę. Nie muszę czekać na wyjątkową okazję.
Pozostało mi tylko życzyć Wam w nowym roku tego co najlepsze. Siły do spełniania marzeń. Upartego dążenia do celu. Spełniania się w tym co robicie. Żebyście rozsiewali wokół siebie dobro i zarażali ludzi uśmiechem a to na pewno do Was wróci. Wielu sukcesów. Szczęścia, zdrowia i wszystkiego czego tylko sobie życzycie. I przede wszystkim szampańskiego Sylwestra! :D






Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka z Dresslily. Myślałam, że kurtka i spódnica (którą zobaczycie niedługo) będzie troszkę większa, jednak ogółem z rzeczy jestem zadowolona.
sukienka- KLIK kurtka-KLIK

30 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :) Udanego Sylwestra kochana!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka godzin i nareszcie nowy rok! :)
    Ładna stylizacja
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, zazdroszczę takich super miejsc do zdjęć! Ja ten rok zaliczam do jak najbardziej udanych, ale mam plan, aby przyszły był jeszcze bardziej udany. Szczęśliwego Nowego Roku.
    ZAPRASZA KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego wspaniałego w Nowym Roku! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci aby Nowy 2017 rok był równie owocny jak ten przemijający 2016. ♡
    Pozdrawiam i zapraszam:
    htttp://pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego nowego roku <3
    obserwuje i liczę na rewanż
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka!
    Życzę ci wszystkiego dobrego na nowy rok, żebyś mogła śmiało powiedzieć, że był twoim najlepszym :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne! :D sukienka mega

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczesliwego nowego roku;/) Swietnie wygladasz;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz wiele ciekawych pomysłów na posty, są rewelacyjne i czekam na więcej :)
    piękne zdjęcia <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! Nie mogę oderwać wzroku ;) Wdzystkiego, co najlepsze w Nowym Roku!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo spodobała mi się twoja notka. Ogólnie bardzo inspirujący blog. Zapiszę do ulubionych♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia, bardzo podoba mi się post! ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia kochana :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post, dający do myślenia! Dzięki!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://mgdky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ten szal w czerwieni. Wyglądasz w całej stylizacji bardzo ładnie :)

    Zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny szal ♥
    www.blog017.blogspot.com // wróciłam do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :) Gratuluję tylu udanych decyzji i wspomnień ze starego roku, aby ten obecny był równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oby nowy rok był równie dobry jak 2016 ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ubiegły rok wspominam dobrze, jednak nie było on jakiś niesamowity. Po prostu był kolejnym rokiem w moim życiu.
    Ten zaś, nowy 2017 rok, od pierwszych dni staje się coraz to lepszy. Staram się być pewniejsza siebie, szukam nowych pasji i pomagam innym. Mam nadzieję, że nie zgubię motywacji i będzie tak przez następne miesiące.

    Pozdrowionka,
    kiedyś blackeley, teraz Obserwatorium Gwiazd

    OdpowiedzUsuń
  24. 2017 musi byc jeszcze lepszy niz poprzedni! Super post. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też poznałam w tamtym roku wielu świetnych ludzi :)
    Fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne zdjęcia, świetnie się prezentujesz :) a co do podsumowania- życzę Ci aby ten rok przyniósł Ci same szczęśliwe chwile :) aby udało Ci się wyjść na prostą i na niej pozostać :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥