2016/12/11

ULUBIEŃCY JESIENI

Przepraszam, że tak długo się do Was nie odzywałam, ale ci, którzy są w liceum, wiedzą, że ta szkoła to prawdziwy pożeracz czasu. Do tego w tamten weekend cierpiałam na brak internetu, dlatego nawet nie miałam opcji żeby coś tutaj napisać. W każdym razie dzisiaj przychodzę z ulubieńcami tegorocznej jesieni, która, swoją drogą, powoli dobiega końca. Napiszę o kosmetykach, które pozytywnie mnie zaskoczyły i o paru piosenkach które towarzyszyły mi przez ostatnie kilka miesięcy.

Pierwszym produktem jest szminka Velvet Matte z Golden Rose. Ma śliczny kolor, idealny na jesień i zimę. Fajnie się rozprowadza, nie wysusza jakoś specjalnie, a do tego spokojnie utrzymuje się na ustach kilka godzin. Cena nie jest wysoka, więc polecam wypróbować.


Kolejnym kosmetykiem jest fluid z Under Twenty. Muszę Wam powiedzieć, że byłam tutaj bardzo pozytywnie zaskoczona. Może nie jest w stu procentach matowy, ale nie ma tłustej konsystencji. Dobrze kryje, nie robi smug, jest trwały, ma przyjemny zapach. Niestety podkreśla suche skórki, więc przez ostatnie kilka dni już go nie stosuję, jednak myślę, że po zimie do niego wrócę.
Chyba już nie raz wspominałam o mojej miłości do rozświetlaczy? Tym razem w moje ręce trafił ten słynny z Lovely, Dorwałam go za 5 zł na promocjach. Cena śmieszna, a efekt jaki daje na twarzy na prawdę super. Ja wybrałam w chłodnym odcieniu-"silver", natomiast na lato mam zamiar kupić "gold". Jeżeli szukacie fajnego, taniego rozświetlacza zachęcam do jego przetestowania.
Nie mogło tutaj zabraknąć lakieru do paznokci. Nie wiem jak to się stało, że przez tyle czasu nie miałam żadnego lakieru z Eveline. W końcu udało mi się go kupić, głównie ze względu na kolor i szeroki pędzelek. To co mnie zaskoczyło, to to, że on rzeczywiście szybko schnie! Na prawdę byłam zdziwiona, oczywiście pozytywnie haha. Mam wiele lakierów, które niby powinny schnąć szybciej a jednak potrzebują tyle samo czasu co normalnie. Co do trwałości, to tutaj tradycyjnie, u mnie trzyma się około 4-5 dni. Naprawdę bardzo polubiłam ten produkt i to na pewno nie będzie mój jedyny lakier z tej firmy.

Ostatnim kosmetykiem z kolorówki jest tusz do rzęs z Maybelline. Jak to ja dość długo zwlekałam z jego kupnem, ale w końcu znalazł się w mojej kosmetyczce. Jest to moja najlepsza mascara jaką miałam okazję przetestować. Przede wszystkim, to co lubię najbardziej- super wydłuża, przy tym nadając rzęsom głębokiej czerni. Oczywiście nie skleja ich i nie uczula, czyli spełnia podstawowe warunki. Do tego ma bardzo poręczną, zaokrągloną, silikonową szczoteczkę, którą wygodnie się stosuje.
I tym sposobem przechodzimy do pielęgnacji. Przetestowałam sporo kremów matujących, ale to pierwszy który matuje na dłużej niż kilka minut. Wysusza niedoskonałości i sprawia, że twarz jest gładka w dotyku :D Do tego ma całkiem przyjemny zapach, który mi osobiście kojarzy się z pomarańczą.
Nie mogło oczywiście zabraknąć czegoś do włosów. Jeżeli nie mam czasu bawić się z olejami i maskami, lubię użyć tych dwóch produktów z Loreal. Włosy są po nich miękkie, nawilżone i błyszczące. Jeżeli, tak jak ja jesteście po prostowaniu keratynowym to zwłaszcza wtedy, moim zdaniem warto zainwestować w te produkty. Jeżeli chodzi o cenę, jest ona adekwatna do jakości i do wydajności.

Poniżej znajdują się głównie piosenki, których słucham od lipca/sierpnia aż do teraz.

35 komentarzy:

  1. Ta szminka z Golden Rose jest świetna. :) Moja mama ma ten tusz do rzęs i bardzo go chwali.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szminki z GR, jestem ich wielką fanką! Świetny post kochana! :)

    Zapraszam:
    http://paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie poszukuję szminki z GR, ale w Rossmanie jej chyba nie widziałam.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    OdpowiedzUsuń
  4. szminki z GR są świetne :D lubię niektóre przedstawione piosenki <3

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ulubieńcy, strasznie podoba mi się szmineczka! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny krem z "Barwy Siarkowej", ale nawilżający - bardzo dobrze się u mnie sprawdza :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta szminka z Golden Rose jest śliczna :P
    http://majuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta szminka mnie zaciekawiła :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tą samą szminke jest super!
    zapraszam do mnie http://styllig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Odcień szminki jest cudowny <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę przetestować tą pomadkę i rozświetlacz :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Most of them will continuously claim that their product is the top muscle constructing complement and which could depart aspiring frame builders having a difficult desire to create. http://musclegainfast.com/ef13-muscle-supplement/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetni ulubieńcy! ładny kolorek ma ten lakier do paznokci!:D
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Też posiadam rozświetlacz z Lovely. Jest najlepszy. <3

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadke mam, ale mi wysusza usta. Ten rozświetlacz tez mam i kocham!

    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taką samą szminkę z Golden rose.
    Ładny blog.


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem cała firma GR ostatnio bardzo zaskakuje.
    Co do under 20 nie miałam okzji wypróbować tego produktu, ale skoro polecasz :)

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten krem z barwy siarkowej ! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Tusz do rzęs i rozświetlacz to też moi ulubieńcy :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bardzo lubię ten tusz!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadki z GR są najlepsze! Rozświetlacz z lovely też mam ale nie zawsze go chwalę, daje zbyt dyskotekowy efekt :P melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. szminki z golden rose są niesamowite !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetni ulubieńcy! Wszyscy używają tych szminek... Czyli musi coś w nich być ;) hahah
    obserwujemy?
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiem to dziwne ale podoba mi się to marmurowe tlo na pierwszym zdjeciu...
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie te rzeczy idealnie się u mnie sprawdziły. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Szminki z Golden Rose to życie dosłownie!
    Zapraszam https://shindyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten rozświetlacz, ale w wersji gold - muszę się zaopatrzyć też w silver, bo jest świetny!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam pomadki z Golden Rose! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomadki z golden rose to życie! <3
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ten rozswietlacz i jest super :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo dobrego słyszałam o tej szmince z GR - chyba czas ją przetestować ;) Uwielbiam Twoich ulubieńców! Wesołych Świąt, kwiatuszku!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju, bardzo fajnie czyta mi się Twojego bloga. Nie wiem co masz w sobie, ale bardzo przyciągasz! Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥