2017/01/16

WOŚP

Witam Was serdecznie w Nowym Roku! Mam nadzieję, że nie jest za pózno na takie przywitanie :) Trochę mnie tu nie było. Z resztą ostatnio szczególnie widać, że pojawia się mniej postów niż kiedyś. W każdym razie jestem zdania, że nic na siłę i będę tutaj pisać wtedy kiedy mam ochotę. Zdjęcie również nie pasują do obecnego klimatu, ale, że nadal mi się podobają postanowiłam je dodać.




Z racji tego, że dzisiaj nie poszłam do szkoły, postanowiłam w końcu przełamać się i dać oznaki życia. Wróćmy więc na chwilę do świąt. Pamiętacie jeszcze te wszystkie wigilijne przygotowania, składanie życzeń i dobre jedzonko? Święta minęły mi bardzo przyjemnie. Nie czułam za bardzo tej świątecznej atmosfery, mimo, że w Wigilię padał u mnie śnieg. Jednak przede wszystkim cieszę się, że udało mi się odciąć od internetu i spędzić czas z najbliższą rodziną. Przerwę świąteczną też wspominam bardzo dobrze. Trochę poleniuchowałam, poczytałam i obejrzałam nawet dwa filmy co jest dla mnie dużym sukcesem, bo filmów właściwie nie oglądam wcale. Potem powitałam Nowy Rok, a następnie wróciłam do normalnego trybu życia.



Natomiast wczoraj była Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W tym roku byłam wolontariuszką, więc wyjątkowo włączyłam się w tę akcję. Muszę powiedzieć, że na początku byłam trochę sceptycznie nastawiona, ale teraz mogę powiedzieć, że na prawdę opłacało się chodzić z puszką te 6 godzin. Miło patrzeć jak wiele ludzi pomaga z własnej woli. Uzbierałam dokładnie 801,31 zł i jak na pierwszy to całkiem niezły wynik. W moim mieście uzbierano ponad 61 tys. zł. Mimo, że w pewnym momencie moje zmarznięte palce odmawiały posłuszeństwa to fajnie było włączyć się w WOŚP i mam nadzieję, że w następnym roku również mi się to uda. Wieczorem poszłam jeszcze na Światełko do Nieba gdzie fajerwerkami i świecącymi balonami został podsumowany ten dzień. Muszę przyznać, że jestem z siebie dumna, że spędziłam tą niedzielę w taki a nie inny sposób.




Dobra, ja uciekam pisać rozprawkę z polskiego, potem na dodatkową matematykę, a wieczorem mam nadzieję, że uda mi się coś obejrzeć albo trochę poczytać. Trzymajcie kciuki za moją regularność i kreatywność na blogu. Mam nadzieję, że następny post będzie dużo ambitniejszy. Do następnego! :)

Bomberka: Bershka
Koszulka: Sammydress
Spodnie: Stradivarius
Szalik: Romwe
Buty: Stradivarius

43 komentarze:

  1. Piękna jesień ! Śliczny szliczek ♥ Klasyka w najlepszym wydaniu
    Miłego dnia
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz,zdjęcia są przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia , jesteś bardzo fotogeniczna! :) Pozdrawiam ♥
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :). Fajnie, że w tym roku włączyłaś się w tą akcję jako wolontariuszka. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to ja kocham tę akcję! Sama w zeszłym roku dumnie stałam z puszeczką ;) Śliczne zdj

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam WOŚP i też byłam wolontariuszką :D
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie. Brawo dla Ciebie za zaangazowanie;) szacunek;) Uwielbiam takie akcje;)
    Świetne zdjęcia;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w przyszłym roku planuje jeszcze aktywniej uczestniczyć w tej akcji i też zostanę wolontariuszką :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  9. What beautiful pictures. I love it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga :)
    jesteś wspaniałą kobietą :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam też w tym roku zostać wolontariuszem w Wosp ale jakoś nie wyszło niestety hah ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że w przyszłym roku tez uda mi się pomagać orkiestrze, bo niestety w tym roku zdrowie odmówiło mi współpracy. Patrząc na te zdjęcia już nie mogę się doczekać wiosny :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. WOŚP to coś wspaniałego! Piękne zdjęcia.
    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia! Rewelacyjny post <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam być wolontariuszką, ale jakoś nigdy nie umiałam się do tego zebrać. W tym roku gdy właściwie byłam już gotowa wypadł mi wyjazd, ale mam nadzieję, że za rok mi się uda. Zebrałaś mnóstwo pieniędzy! Cudne zdjęcia x

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała inicjatywa! Wspieram od lat ;) A zdjęcia piękne, kochana! Uwielbiam Twoją estetykę :)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Też byłam wolontariuszką. Uzbierałam troszkę mniej niż Ty, ale cieszę się, że mogłam pomóc innym ♥

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka lat temu ja także byłam wolontariuszką :) Teraz też staram się angażować w tą świetną akcję :)

    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w mieście był rekord ale nie pamiętam ile.
    Wiesz od ilu lat można być wolontariuszem w WOŚP?

    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja. Obserwuję z przyjemnością. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia bombowe !!! Widać w nich taką super pozytywną energię.Blog jest cudowny zostaję na dłużej może wspólna obs? Ja już obserwuję:) Kochana zapraszam w wolnej chwili do mnie na nowy post:)
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. WOŚP to świetna sprawa! Lubię, popieram i szanuję p. Owsiaka jak i wszystkich, którzy się włączają. Sama również pomagam :) Cudowne zdjęcia! :3

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w tamtym roku byłam wolontariuszką na WOŚP i miło to wspominam!
    Bardzo ładne zdjęcia!

    MÓJ BLOG-KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna bomberka!
    Zawsze chciałam zaangażować się w WOŚP, chyba muszę to w końcu zrobić w przyszłym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja od 3 lat jestem wolontariuszką WOŚP, to wspaniałe, że w tak prosty sposób można pomagać.
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ale fajne, jesienne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Święta wspominam bardzo miło, było wiele fajnych sytuacji z rodziną i ze znajomymi :) WOŚP bardzo lubię i co roku wspomagam. Uzbierałaś bardzo dużo, podziwiam :)

    http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. moje Święta niekoniecznie były najlepszymi jakie miałam. pierwszy raz od 14 lat ile żyje przy wigilijnym stole nie było mojego dziadka, który umarł pół roku wcześniej, no ale taka kolej rzeczy, jednak cieszy mnie to, że Twoje Święta minęły dobrze!
    wiele słyszałam o wolontariacie na WOŚP i dużo moich znajomych w tym roku było. za rok i ja chciałabym się na ten wolontariat wybrać :)
    bardzo ładne zdjęcia!
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne zdjęcia, WOŚP to świetna inicjatywa.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia <3
    Ja też miałam być wolontariuszką, ale zachorowałam i nie dałam rady :/
    big-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne, jesienne zdjęcia!
    Nie ma co pisać na siłę, będziesz chciała to napiszesz tutaj coś - proste :)
    Oj święta minęły bardzo szybko. A po świętach oczywiscie czas na pomoc. WOŚP jest niesamowity, jednakże nigdy nie miałam okazji być podczas niego wolontariuszką. Natomiast zawsze wrzucam tę symboliczną złotówkę :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, dużo uzbierałaś! Piękny gest robią wolontariusze, ale najpiękniejszy P. Jurek :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wielki szacun dla Ciebie. śliczne zdjątka :)


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. taki świąteczny post, a na zdjeciach jesiennie, ale pięknie :D

    Przypadkowe rzeczy - zapraszam na blog

    OdpowiedzUsuń
  36. szacun dla ciebie, jesteś śliczna i cudowne zdjęcia :)
    pozdrawiamy :*
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś naprawdę bardzo ładna :) !
    Co do WOŚP'u to ja też brałam w nim udział i uważam, że to dobry sposób na spędzenie czasu :)
    Piękne zdjęcia masz w nagłówku!

    Dodaję do obserwowanych!!

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Zapraszam na najnowszy walentynkowy post. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. brawo, ja nie byłam jeszcze nigdy wolontariuszką wośp, ale zawsze wspieram i wrzucam do puszki ;)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Warto pomagac, a WOSP jest do tego dobra okazja! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super <3

    Zapraszam:
    kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥