2017/02/25

BIAŁA, GORĄCA CZEKOLADA








20 komentarzy:

  1. Nieraz piłam gorącą czekoladę, ale takiej jeszcze nie miałam okazji wypróbować. Przy najbliższej okazji będę musiała skoczyć po białą czekoladę do sklepu i wypróbować ten przepis :) Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda ale nie jestem fanką gorącej czekolady ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. omg to musi być pyszneeee ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, ale mi zrobiłaś ochotę ;D Spróbuję, ale z mleczną czekoladą, bo za białą nie przepadam ;)
    U mnie rozdanie.Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam białą czekoladę, ale szczerze nawet nie pomyślałam o ty, żeby zjeść ja w innej formie :)
    Bardzo fajny pomysł na chłodne dni!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. To brzmi jak plan - na pewno zaraz wypróbuję ten przepis!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuuuu ale mi narobiłaś smaka :D Na pewno w niedalekim czasie wypróbuję ten przepis. Pyszotka!
    Zapraszam do mnie :) Ściskam mocno, Niezdara

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pyszności <3

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę już zapisuję przepis! Musze ją zrobić ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa wyglada jak cos czego nie powinnam na diecie, ale jednak nie da sie odmowic takiej pysznosci

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda przepysznie! Z chęcią spróbuję!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda tak apetycznie, że muszę to zrobić!
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 w nocy to chyba niezbyt odpowiedni moment na zobaczenie tego postu, narobiłaś mi smaka!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/ciy-mini-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię białej czekolady, ale z normalną czekoladą chętnie bym wypiła :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy nie piłam gorącej czekolady zrobionej z białej, może spróbuje :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo tak! Kocham czekolady i te w tabliczkach i w płynnej wersji. Jednak jeszcze nigdy nie miałam okazji spróbować białej czekolady do picia. Wygląda obłędnie! Narobiłaś mi smaka... Pozdrawiam, miłego dnia :)
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Biała czekolada jest przepyszna
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥