2017/02/12

FERIE+SAMMYDRESS&DRESSLILY

Hej wszystkim!
Właśnie zaczęły mi się ferie co oznacza długo wyczekiwany dwu tygodniowy odpoczynek od nauki, a co najważniejsze od tej szkolonej rutyny. Nie wiem czy też tak macie, ale ja zazwyczaj nie mogę doczekać się takich dłuższych przerw, a gdy dojdzie co do czego, w ogóle tego faktu nie czuję i dochodzę do wniosku, że tak właściwie mogłabym dalej chodzić do szkoły. (Ughh jakie długie to zdanie). W każdym razie nie narzekam, niech będzie tak jak jest.




Tak jak co roku ferie spędzę w domu. Nie płaczę z tego powodu, szczerze już się przyzwyczaiłam i w zupełności mi to odpowiada. Nie mam też jakiś specjalnych planów na te dni czy oczekiwań. Jak zwykle lecimy na spontanie. Moim celem jest przede wszystkim ogarnąć tego bloga, bo wiem, że ostatnimi czasy strasznie go zaniedbuję. Postaram się chociaż przez te 2 tygodnie wziąć się w garść i nadrobić zaległości. Nic jednak nie obiecuję, bo sami wiecie jak to bywa z tymi obietnicami. Drugim takim celem jest przeczytanie trzech książek. Wątpię, że mi się to uda, bo do czytania nigdy się specjalnie nie garnęłam i tak mi już zostało. Jednak na pewno uda mi się dokończyć "Najszczęśliwszą dziewczynę na świecie" i "Dżumę", która jest moją lekturą do szkoły. Chcę, żeby na blogu pojawiła się jakaś recenzja i to jest moją motywacją do czytania. 


Oczywiście chcę zacząć oglądać "Skam", bo skoro tak wszyscy to polecają to może rzeczywiście jest takie ciekawe. Oglądałam cztery pierwsze sezony "Skins" i kilka odcinków siódmego także będę miała porównanie. Znajdzie się też parę filmów, które planuję obejrzeć m.in. "Lolitę".
Wyspać się to kolejny ważny cel na tegoroczne ferie. Spanie po pięć czy sześć godzin na dobę i spore ilości kawy pochłaniane rano potrafią wykończyć, zwłaszcza gdy ma się niedobór żelaza. 
Mam zamiar trochę się pouczyć, zwłaszcza mapy Azji i Afryki oraz nadrobić jakieś prace z informatyki. Oczywiście będę odpoczywać, spotykać się ze znajomymi i chodzić na sesje zdjęciowe, ale o tym już nie pisałam bo jest to po prostu pewne. No cóż, trzymajcie za mnie kciuki, aby w te ferie pojawiło się jeszcze kilka (i to tematycznych!) postów. Oczywiście życzę Wam udanych ferii, żebyście wykorzystali je w 100%, a tym którzy je kończą, znośnego (bo chyba miły być nie może XD) powrotu do codzienności.




Bomberka:KLIK
Koszulka:Stradivarius
Spódniczka:KLIK
Czapka:Zaful
Choker:Zaful
Buty:Adidas Stan Smith

36 komentarzy:

  1. Piękne, znajome miejsce :)
    Świetna jest ta bomberka!
    Mam w sumie tylko 2 dni pewne co będę robić, a reszta to to co, na co nie miałam czasu podczas chodzenia do szkoły. Filmy, książki, sesje, porządki itp
    Znam osoby, które są załamane, gdy nigdzie nie jadą na ferie i w tym czasie widzę każde moje ferie spędzone w domu :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kurteczka :) - bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. stylówka pod tytułem jak ładnie wyglądać i skończyć z zapaleniem płuc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam chyba z 2 miesiące temu i patrz, nawet kataru nie miałam :D

      Usuń
  4. Świetny look, szkoda, że mało zimowy, mimo wszystko uroczy ;>

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, udanych ferii! :)
    http://alkaa14.blogspot.com/2017/02/be-yourself.html Zapraszam też do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki look, ale jak na Ciebie patrzę to mi zzzimno :D

    http://glamlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zaczęłam dopiero co ferie i bardzo mnie to cieszy :)
    Ślicznie wyglądasz, choć myślę, że musiałam zmarznąć w tej spódniczce :)
    Cudowne masz włosy, zdjęcia są świetne :)
    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na najnowszy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu jak chcesz chodzić jeszcze do szkoły to ja się z tobą chętnie zamiennie na kolejne 2 tygodnie wolnego hah
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jak ci nie zimno *,* Śliczne zdjęcia <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tęsknię za śniegiem!!!!pozdrawiam
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku kochana jak ty tam nie zamarzłaś :)
    Super zdjęcia :)
    również zaczynam ferie :)
    Mało brakuje mi do 170 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja, ale w zimie idzie zamarznąć:D +moje ferie się właśnie skończyły, mega ubolewam:(((
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie zazdroszczę Ci ferii. Ostatni termin jest zdecydowanie najlepszy. Cudowne zdjęcia! Na twoim miejscu chyba bym zamarzła :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam jeszcze tydzień, ale jestem pewna, że szybciutko zleci :) "Dżuma" jest w miarę spoko, mi się podobała :D Co do zdjęć - są super, ale mimo faktu, że masz rajstopy, to i tak mi zimno jak na Ciebie patrzę!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja bardzo nam się podoba :) Są to w 100% nasze kolorki ^^ Ahh świetna spódnica ;3 Widzimy, że mamy podobny styl :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestawik! Bomberka piękna <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ferie to dobra sprawa, dobry sposób na odpoczynek jednak jak człowiek się rozleniwi to potem ciężko wrócić do codziennej rutyny. Życzę udanych ferii mimo wszystko :*
    Różu nie lubię ale .. stylizacja prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety skończyłam już ferie :( SKAM to wspaniały serial i koniecznie zabierz się za oglądanie! Skinsów też uwielbiam<3
    Bardzo ładna stylizacja, aż mi się zimno zrobiło! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojj że Ci nie zimno :( mam bardzo podobną spódniczkę! Bardzo fajna, niespotykana stylizacja :) Fajny blog! Obserwuję. :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie wyglądasz ;)podoba mi się spódniczka :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudowne zdjęcia *_*

    http://princesss2704.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz, ale że ci nie zimno. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny kolor kurtki!♥ super zdjęcia :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem zdecydowaniem typem osoby ktora odlicza do wolnego i zanim sie obejrzy to wolne jej mija i placze ze chce kolejne, haha! <3
    Zdjecia sa przepiekne uwielbiam taki rozowy! Ja wiekszosc wolnego zaawsze spedzam w domu leniuchujac dlatego potem tez jestem w szoku ze tak szybko mi to minelo :D

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie ci w tym odcieniu różowego! Ja też właśnie mam ferie i chyba uważam, że ostatni termin to jednak najlepsza opcja:)))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w tym zestawie. Genialnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie wyglądasz :) piękny jest ten kolor bomberki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna stylizacja - idealnie w moim stylu ! :)
    Podziwiam, że wytrwałaś na śniegu kochana.
    Obserwuję :) Mój blog TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia! Nie zamarzłaś tam? Udanych ferii.
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥